ondertiteling ook in het Nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.

problemoman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2010
Berichten
2
Hallo,

Laatst had ik een film (divx formaat) gedownload zonder ondertiteling. Ik heb daarna de ondertiteling los ergens op een site kunnen vinden en binnengehaald. Het gekke is als ik de ondertiteling met de film mee laat lopen, is die in het Engels, maar open ik de ondertiteling met Microsoft Excel, blijkt die in het Nederlands te zijn? Met mijn vlc is het trouwens niet mogelijk om voor Nederlandse ondertiteling te kiezen, alleen in het Engels, hoe kan dat? :confused:
 
Oh, downloaden mag niet...!!!

Maar nu ff ontopic, heb je hier misschien wat aan??? :D
 
Dus als ik het goed begrijp heb je de Nederlandse ondertiteling gedownload maar wordt het weergeven als Engels? Heb je wel het bestand geopend als ondertitel?
Het bestand moet je apart in VLC laden, tenzij het dezelfde naam heeft als het videobestand. Is de film overigens een avi of met alle .VOB bestanden?
 
Laatst bewerkt:
Het zijn losse vob bestanden en heb er zes losse ondertitelingbestandjes bij. Ik krijg nu wel ineens bij vlagen nederlandse ondertiteling. Volgens mij behoren die ondertitelbestanden bij zes avi files van die film, (elk een andere aflevering) dat zal het zijn
 
Je kunt er met een dvd to avi converter een avi bestand van maken en dan de ondertitel er wel gewoon bij afspelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan