Slow motion "Effect" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
265
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden de videoclip van Lilly Allen - The Fear gezien, en daarin zag ik een stukje die langzaam was, maar haar mond liep nog wel gelijk met de muziek. Heeft ze dan sneller "gezongen" tijdens het opnemen of is het een video effect? Als dit een video effect is, is deze dan ergens te verkrijgen voor Windows Movie Maker?

Alvast Bedankt,

Jeremy Kok

P.S: Hier is de video te zien: http://www.youtube.com/watch?v=q-wGMlSuX_c
Ik heb het over het stukje vanaf 2:27
 
Heb het filmpje niet bekeken, maar ik denk dat deze clip voor een green-wall op is genomen, met een vertraagd afgespeeld achtergrondfilmpje.
 
Nee, want ze beweegt zelf ook langzamer...
Alleen haar mond loopt gelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dan toch echt onmogelijk met WMM. WMM is zeer beperkt. Je kunt een andere video-editor proberen, maar dat lijkt toch echt zeer geavanceerde beeldbewerking...
 
Eigenlijk hoefde het ook niet persé voor Movie Maker te zijn, maar zou je misschien weten hoe zo'n effect heet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, ik heb zo geen idee, maar zoals ik al eerder heb gezegd word dit gedaan door mensen die hiervoor een langdurige opleiding en de juiste software hebben.
 
Volgens mij is zij zelf niet in slow-motion, hoor. De mensen op de achtergrond lijken stil te staan, maar zij beweegt normale snelheid.
 
Volgens mij is zij zelf niet in slow-motion, hoor. De mensen op de achtergrond lijken stil te staan, maar zij beweegt normale snelheid.

Kijk dan naar de snelheid dat ze de trap afloopt en de haren bewegen... het is sowieso iets langzamer...:(
 
volgens mij loopt zij zelf gewoon wat langzamer en lijkt het gewoon als of het in slow motion gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan