IPV6 en thuisgroepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertkap

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2002
Berichten
192
Ik heb thuis een draadloos netwerk. Een Zyxxelrouter. Eén pc en twee laptops. Allen Windows 7 Ultimate. Wanneer ik lid wil worden (van pc) bij een thuisgroep (laptop) moet ik het wachtwoord invullen. Als ik dan verder wil, krijg ik de mededeling dat IPV6 niet is ingeschakeld. Ben nu al een tijd bezig met dit te realiseren, maar tot op heden is geen enkel advies zinvol. Iemand suggesties?? BVD. :d :thumb:
 
Same here (IPv6 moet ingeschakeld zijn tbv thuisgroepen)

Bij mij precies hetzelfde als hierboven! Ook al is op elke PC (allen Windows 7) IPv6 ingeschakeld, toch blijft bij aanmaken thuisgroep de melding komen dat je eerst IPv6 moet inschakelen. Vreemde bug dus! Zou super zijn als iemand oplossing weet! (Heb al IPv6 resp. IPv4 om beurten aan/uitgezet, maar ook dat hielp in geen van de gevallen).
 
IPV6 en thuisgroepen

Ook ik had hetzelfde probleem en kwam al surfend op de volgende oplossing (onvertaald):

In the start menu search bar, type in REGEDIT to open the registry editor. Navigate through the following:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\TCPIP6\PARAMETERS.
In the right pane, right click Disabled Components and select edit. Set the DWord value to 0. Restart your computer and the Teredo Tunneling Adapter will now start.

Bij mij stond de oude waarde op ff en inderdaad na wijziging en hernieuwd opstarten van de pc kon ik weer normaal aan de gang.

Hopelijk is dit de oplossing
Groeten
ToonA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan