Slow Motion Playback

Status
Niet open voor verdere reacties.

boja14

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
33
Hey mensen!

Ik wil graag een video maken waar het beeld slow motion is, maar de playback gelijk gaat met de audio.
Sommige mensen zeggen dat het gespeeld is, maar aan het einde van de onderstaande clip zie je dat alles is slow motion was.

http://www.youtube.com/watch?v=u-UJQGwzyxo

Ik wil bijvoorbeeld playbacken op het liedje 'Naturally' van Selena Gomez. Dan ga ik dansen en met mijn haren schudden, terwijl mijn mond toch goed bij de originele zang hoort. Er zitten ook een paar slow motion stukjes in. http://www.youtube.com/watch?v=a_YR4dKArgo

Ik hoop dat iemand me begrijpt. :)

Greetz,

Deborah.
 
En je vraag is?

Het antwoord (voor het geval je vraag is: hoe doe ik dat?). Je voorbeelden zijn erg goed gedaan, het is niet zomaar slomo.
De truuk is dat ze een camera gebruikt hebben die op een hogere beeldsnelheid kan opnemen. Bij het afspelen wordt weer de normale beeldsnelheid gebruikt, en daar krijg je die slomo van.
Bij het playbacken moet je -in het geval van Britney Spears- een nummer afspelen dat bijv. 20% sneller is gemaakt (dat kan met een audioprogramma als Audition of Wavepad). Je moet dan ook sneller playbacken; is erg grappig.. Bij het afspelen op normale beeldsnelheid zie je dan een normale lipbeweging, met bijv. langzaam bewegend haar.

Camera's die dat kunnen kosten veel geld. Ze zijn te huur vanaf 160 euro per dag. Je zou ook met een normale camera kunnen opnemen, op een versneld nummer playbacken, en dat vertragen met videobewerkingssoftware, maar dan wordt het beeld schokkerig en niet echt mooi..
Ik zie dat LG telefoons heeft waarbij de camera met meer beelden kan opnemen, dus hierbij kun je die truuk ook uithalen. Er zullen nog wel meer cameraphones zijn waarbij dat kan. Maar met de LG Viewty dus zeker.. De beelden importeer je dan op je computer, waarbij je de film in stelt alsof er 25 beelden zijn opgenomen, terwijl je de camera bijv. op 50 zet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan