Problemen met geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninde21

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
8
Dag allemaal,

ik kom er niet meer uit:(. Ik heb de handleiding voor geen geluid op deze website doorgelopen, maar ook nu nog snap ik niet waarom ik geen geluid uit mijn luidsprekers krijg. Nou is de lay out van veel van de printscreentjes ook anders dan mij (ik heb vista), dus dat maakt het ook al weer wat lastiger. Vandaar dat ik de vraag hier maar stel. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Ik zie dat de luidsprekers werken (tenminste bij de volumemixer gaat zo'n groen streepje op en neer), en alles "werkt correct" zegt het systeem. Waaraan kan het dan liggen dat ik geen geluid meer heb?
Ik krijg ook geen opstartgeluiden zodra ik mijn computer opstart of afsluitgeluiden als ik mijn computer afsluit.
Heeft iemand een idee?

En misschien een rare vraag, maar klopt het dat ik rechtsonder 2 luidsprekertjes heb staan; 1 witte voor de luidsprekers en 1 rode voor Realtek HD audio manager?

Groetjes,
Ninde

PS: ik heb wat printscreens gemaakt voor visualisatie. Misschien helpt dit iemand om meteen het probleem te signaleren? (one may hope..)

Geluidwordtweergegeven.jpg

Geluid wordt wel gesignaleerd door de computer, maar ik hoor niets.

Luidsprekervolumemixer.jpg

Wat ik wel raar vind aan dit printscreentje is dat de windows mediaplayer dus niet "aan" lijkt te staan. Terwijl ik op dit moment WMP wel had draaien.

Eigenschappen luidsprekers:
Eigenschappenluidsprekers.jpg

Eigenschappenluidsprekers2etab.jpg

Eigenschappenluidsprekers3etab.jpg

Geavanceerdeeigenschappenluidspreke.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan