Movie Maker publiceren: foutmelding locatie, bronbestanden, schijfgrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

JulesRules

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Berichten
87
Na dagen zwoegen, heb ik m'n film klaar en opgeslagen als 'project'.
Maar:
Ik krijg deze beruchte (ik lees er veel over op internet, maar geen oplossing voor mij) foutmelding:

Windows Movie Maker kan de film niet in de opgegeven locatie publiceren. Controleer of de originele bronbestanden ...etc etc.


- aan de geimporteerde bestanden ligt het niet; die staan nog op dezelfde plek onder dezelfde naam
- de locatie waar naartoe ik wil opslaan bestaat ook gewoon
- ruimte maken op PC: Hm. Hoe groot wordt m'n film? Het project is niet zo groot, maar de film zelf? Waar kan ik dat zien? Ik heb op zich nog 50 GB op m'n PC... lijkt me sterk dat de film groter is? En als ik besluit op te slaan via de andere opties ([meer instellingen], dus niet de bovenste: avi(pal), om 'm slechter van kwaliteit te maken, doet-ie het nog niet... zelfs niet als hij aangeeft dat hij (slechts) 8mb groot wordt!

Wie weet meer?
 
Update:

Omdat ik er zo lang mee bezig ben geweest, heb ik het project in stappen opgeslagen. M'n eerst ruwe versie was gewoon de filmfragmenten (geimporteerde bestanden) achter elkaar zetten in de tijdlijn. Het verschil met het uiteindelijke bestand is de toegevoegde muziek (twee mp3-bestanden) en de effecten tussen de verschillende fragmenten (fade in/fade out voornamelijk).
De eerste ruwe versie krijg ik - zo blijkt nu - wel gepubliceerd. Waarom de uiteindelijke versie dan niet? Daar zit toch niet zoveel verschil tussen??
 
Heb het probleem zelf opgelost :eek: Ik heb er wat fades uit moeten halen en lukt het wel. Raar toch: zijn normale effecten in een filmpje toch? Ik heb de fades vervangen door de fragmenten in elkaar over te laten lopen; minder mooi, maar het publiceert in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan