Beste versie van windows 7??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
325
Hallo iedereen,

Ik ga een nieuwe Sony Vaio laptop kopen. tis een zilveren en kost 699 euro... maar nu vraag ik me af welke de beste windows 7 versie voor mij is. ik doe wel is een game (halo2,sims3 enz), ik heb veel series erop staan en enorm veel muziek. echt multimedia gebruik dus. is er een speciale windows 7 versie die hiervoor goed is of zijn ze allemaal bijna gelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ligt vooral aan je laptop hoe goed iets draaid
ik heb 7 ultimate het meeste draaid goed
 
voor wat jij het gebruikt, is windows 7 home premium het geschiktst (aangezien er geen media center edition is bij win7)
 
nou ik heb win 7 ultimate en het loopt prima hier.

maakt eigenlijk niet uit behalve qua geld natuurlijk.:):)
vergelijk ze eens op de microsoft site.
 
zoals ik altijd zeg: je moet geen gaming pc van 1500 euro kopen als je maar eens in het jaar een internetspelletje speelt.
Win7Pro zou volgens mij gewoon een overkill zijn.

Vergelijking met WinXP: ik werk nu met Pro, en heb een eindje met Home gewerkt, en ik vraag me gewoon af of ze me gewoon niet 2x dezelfde CD hebben aangesmeerd met een ander label op. voor de "gewone" gebruiker is er totaal geen verschil tussen die 2 en zou dit dus gewoon een overkill zijn, wat natuurlijk zeer goed te voelen is in de portemonnee
 
Hallo iedereen,

Ik ga een nieuwe Sony Vaio laptop kopen. tis een zilveren en kost 699 euro... maar nu vraag ik me af welke de beste windows 7 versie voor mij is. ik doe wel is een game (halo2,sims3 enz), ik heb veel series erop staan en enorm veel muziek. echt multimedia gebruik dus. is er een speciale windows 7 versie die hiervoor goed is of zijn ze allemaal bijna gelijk?

Als ik jouw was zou ik gewoon de Home Premiumversie nemen. Deze is een stuk goedkoper dan de andere en voor jouw 'bezigheden' makkt dat toch niet uit. Met Ultimate is het gemaakelijker om bv netwerken enz te maken.
Hier kun je ze vergelijken: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/compare?T1=tab20 (Tabblad Windows 7-versies)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan