Setup via USB-stick wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
16.493
Besturingssysteem
macOS Sonoma
Lange tijd geleden dat ik zelf een vraag heb moeten stellen :p

Probleem is als volgt, ik heb hier een MSI Wind U123 netbook (Bedankt Helpmij:D) staan waarop lange tijd geleden Windows 7 Ultimate Evaluation copy Build 7100 (RC 1?) is gezet door iemand anders.

Je raad het wellicht al...

Die begint nu dus te zeuren dat hij niet geactiveerd kan worden en dat ik mogelijk slachtoffer van softwarepiraterij ben geworden.

Vanwege het ontbreken van een disk-drive is de enige manier voor zover ik weet de setup op een USB-stick zetten en daar vanaf te booten.

Dus een 8GB USB-stick (Wederom: Bedankt Helpmij:D) naar NTFS geformateerd en daar de inhoud van een "Windows 7 RTM Ultimate 32/64bit NL Unattended 2010 versie 1.0" ISO op gezet.

Die proberen te booten gaf enkel een streepje, verder niets. Dat schoot dus niet op.

Vervolgens even op internet gezocht en kwam op deze site: http://kmwoley.com/blog/?p=345
Vanaf daar heb ik de Windows 7 USB DVD Download Tool gedownload en laten draaien.
Deze heeft de ISO als input genomen en de USB-stick als source.

Tijdens het proces niets geen foutmeldingen.

Nu krijg ik bij het booten "Missing Operating System" :rolleyes:

Wat doe ik fout?

Normaliter zit ik altijd op Mac OS dus Windows is weer even wennen.
 
Die methode heb ik ook geprobeerd, toen kreeg ik echter bij de stap dat ik " bootsect.exe /nt60 K:" moest doen de melding "Permission denied"

Echter staat er bij jou dat je gewoon de inhoud van de ISO kunt slepen naar de stick, dat heb ik toen niet gedaan dus dat ga ik nu eens proberen :)

Bedankt voor de link :thumb:
 
Blijkbaar niet, heb nu een versie installatie op de netbook staan :)

Bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan