Excelbestand open in HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Berichten
472
Goedemorgen,

Ik probeer een EXCEL bestand te laten openen in Frontpage, maar krijg dan de melding:

De huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload.

Weet iemand daar een antwoor op?

Ik hoor het wel.

Groeten,

Bezoeker
 
Logisch, Frontpage is een html-editor en bedoeld om websites mee te bouwen. Daar ga je een excel bestand nooit mee kunnen inzien.

Wat is het doel van je actie?
 
Als ik via frontpage een word document wil laten openen van het web, lukt het ook. Maar ik wil een spreatscheet laten openen in Excel. Moet toch kunnen lijkt mij?
 
Als ik via frontpage een word document wil laten openen van het web, lukt het ook. Maar ik wil een spreatscheet laten openen in Excel. Moet toch kunnen lijkt mij?
Je wilt via frontpage een .xls bestand laten openen in excel... Het spijt me zeer maar ik begrijp er niets van.
 
2000

Je ziet toch wel vaker op internet, als je een excel bestandje kan openen, dat zijn vaak cheets
 
Even terzijde, frontpage (zeker 2000) is een extreem verouderd programma dat je eigenlijk beter niet kunt gebruiken. De pagina's die het produceert zijn regelmatig alleen door IE goed te lezen. Je kunt beter Kompozer o.i.d. gebruiken. Dat is een gratis programma, dus je kunt het gewoon even uitproberen.
http://www.kompozer.net/
 
Overigens is het nog altijd volstrekt onduidelijk wat je nu wilt bereiken. Ook kompozer kan, logischerwijs, geen .xls bestanden lezen. Daar heb je toch echt een spreadsheet programma zoals excel of Calc voor nodig.
 
excelbestand openen in html

Ik begrijp best wat die bedoelt en het kan ook. Ooit had ik dat zelf ook eens gedaan. Weet alleen niet meer hoe. Ik meen als invoeg toepassing. Je kan een beperkte functionaliteit er aan meegeven, zoals zoeken en sorteren. meer niet.

Ik meen overigens wel dat de bezoeker van die pagina een excel viewer nodig heeft, die gratis te downloaden is, zoals ook bij b.v. pdf bestanden. Tik dus in Google maar eens i: excel viewer
Succes.
 
Je kunt een excel-bestand opslaan als html-pagina. Inderdaad heb je dan beperkte functionaliteit. Bekijken doe je met een browser. Of TS dit bedoeld weet ik niet want hij heeft het steevast over Frontpage. Ook na herhaaldelijk vragen heeft hij nog steeds niet aangegeven waar hij FP nou eigenlijk voor gebruikt.

We wachten af...
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

probleem is al opgelost.
Bedankt voor de reacties.

Groetjes,

Bezoeker. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan