TP Output gateway error

Status
Niet open voor verdere reacties.

sth313

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2007
Berichten
21
Hallo,

Laatst heb ik voor een klant een nieuwe laptop gekocht en deze gekoppeld aan het interne netwerk, zodat er geprint kan worden via het netwerk, tekst bestanden rechtstreeks van de laptop printen is geen probleem maar op het bedrijf gebruiken ze iMotion en werken ze via een externe server hierop staan belangrijke gegevens en hieruit word ook gefactureerd, op de computer waarmee de printer via usb verbonden is kan er zonder enige problemen met iMotion worden geprint. Maar met de laptop die draadloos in verbinding staat met de computer kan er niet geprint worden en kreeg ik de volgende foutmelding "TP Output Gateway" dit is niet de volledige foutmelding maar een deel omdat ik momenteel niet de foutmelding kan bekijken.

Is dit probleem zelf op te lossen of moet ik het bedrijf bellen? Want ik kan zelf geen aanpassingen doen aan de server.

Groeten,

sth313
 
Vlgs. mij maak je met deze informatie een goede kans. Overigens zouden de lokale systeembeheerders op het bedrijf hier naar moeten kijken, niet jij [jij hebt alleen maar een laptop hebt geleverd en netwerkprinten mogelijk gemaakt.]

Tijs.
 
Vlgs. mij maak je met deze informatie een goede kans. Overigens zouden de lokale systeembeheerders op het bedrijf hier naar moeten kijken, niet jij [jij hebt alleen maar een laptop hebt geleverd en netwerkprinten mogelijk gemaakt.]

Tijs.

Een systeem beheerder is er niet het gaat namelijk maar over 2 computers, de laptop en een vaste p deze heb ik in onderhoud. Daarom heb ik geen idee ik ga die oplossing even proberen te vinden anders neem ik wel even contact op met het bedrijf dat iMotion levert

bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan