PC Als Mediamonster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
89
Hallo allemaal!

Ik luister nogal veel muziek op mijn computer en bekijken ook wel vaak films. Maar ik wil mijn computer zo krijgen dat het echt net een mediamomster is, gewoon net even iets anders dan een normale computer. Met mediamonster bedoel ik een computer die geoptimaliseert is in het luisteren van muziek en het bekijken van films.

Ik hoop dat iemand mij hier meer in over kunt vertellen of er zelf meer ervaring mee heeft?

Alvast bedankt!
 
Hallo,

Wat is je huidige systeem en wil je er geld investeren?
Graag de volledige specs of de link.

mvg,
Elija
 
Hallo,

Wat is je huidige systeem en wil je er geld investeren?
Graag de volledige specs of de link.

mvg,
Elija

Mijn huidige systeem is een Dell Dimension 9200 en ik draai Windows 7 Ultimate 32 Bits

En of ik er geld in wil versteren? Als ik eerlijk ben het aller liefst niet!

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Het is wel een wat ouder systeem maar je zou gewoon goed films en muziek kunnen luisteren?
Muziek: daar kun je niks aan toevoegen. heeft al 7.1 surround.
Films: de X1300 Pro is al behoorlijk oud en is een budget kaart. als je deze vervangt(50euro heb je al een goede), kom je al ver.
 
Oke dan! Maar dan heb ik nog een vraag ik zou ook wel willen weten wat voor programma het best is om muziek en films te kunnen afspelen. Of een programma waar je een duidelijk overzicht hebt van als je films en muziek.

Maar weer alvast bedankt
 
niks te danken.

Als je wil kan ik wel een grafisch kaartje voor je uitzoeken.

Ik ben altijd tevreden geweest met VLC het is een goed programma maar de interface is niet bepaald mooi, maar daar gaat het niet om.
Op school gebruiken we powerdvd. topprogramma met goed beeld en je kan dacht ik ook bestanden sorteren.
Ik zou ze allebei even proberen en kijken wat je ervan vind.
 
niks te danken.

Als je wil kan ik wel een grafisch kaartje voor je uitzoeken.

Ik ben altijd tevreden geweest met VLC het is een goed programma maar de interface is niet bepaald mooi, maar daar gaat het niet om.
Op school gebruiken we powerdvd. topprogramma met goed beeld en je kan dacht ik ook bestanden sorteren.
Ik zou ze allebei even proberen en kijken wat je ervan vind.

Oke! En stel je voor dat ik zo'n grafische kaart koop en gebruik
waar in kan ik dat verbeteringen zien?
 
Het beeld. hogere resolutie.
maar het hangt ook van jou beeldscherm af hea.
Maar bijvoorbeeld in een film zit er een krasje op een auto die je niet ziet. met een betere kaart kan je dat krasje dan wel zien.
 
Het beeld. hogere resolutie.
maar het hangt ook van jou beeldscherm af hea.
Maar bijvoorbeeld in een film zit er een krasje op een auto die je niet ziet. met een betere kaart kan je dat krasje dan wel zien.

Oke bedankt voor alle hulpvolle informatie!
Ik denk er nog wel even overna.
Alsnog bedankt!
 
ondanks dat de vraag al op opgelost staat wil ik nog wel wat toevoegen.
het ligt er helemaal aan wat je af wil spelen en op wat je afspeelt.

het goedkoopste pc-tje vostaat nog om een 42 cm gewone tv vol te krijgen, heb je echter een 42 inch full-HD ...
een simpele divx van een paar jaar terug speelt op alles, een full-HD mkv film stottert alleen maar op bv een pentium4
op die van jou misschien net aan.

lees ook hier eens, al is het maar voor de info en niet om te kopen
http://tweakers.net/reviews/1656/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-mei-2010.html
 
ondanks dat de vraag al op opgelost staat wil ik nog wel wat toevoegen.
het ligt er helemaal aan wat je af wil spelen en op wat je afspeelt.

het goedkoopste pc-tje vostaat nog om een 42 cm gewone tv vol te krijgen, heb je echter een 42 inch full-HD ...
een simpele divx van een paar jaar terug speelt op alles, een full-HD mkv film stottert alleen maar op bv een pentium4
op die van jou misschien net aan.

lees ook hier eens, al is het maar voor de info en niet om te kopen
http://tweakers.net/reviews/1656/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-mei-2010.html

Oké Bedankt!
 
Als je toch geld gaat investeren kan je beter een echte media speler kopen.
Veel makelijker, speelt direct op je TV met perfect beeld en geluid.
Ik heb zelf de AC Ryan Playon HD! Mini, echt een perfect apparaat, hij speelt werkelijk alles af. :thumb:
 
En of ik er geld in wil versteren? Als ik eerlijk ben het aller liefst niet!

Hij heeft ook niks gezegd over ombouwen. Hij wil er gewoon alles uit halen wat erin zit.
Uiteindelijk heeft hij wat programma's voorgelegd gekregen en daar was hij blij mee.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan