IE 6 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fotograaf64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2010
Berichten
3
Ik heb 3 thin client HP workstations in een netwerkje staan.
Op de stations staat IE 6.
Daar alle software "embedded" staat is er weinig te veranderen.
Op de stations wordt een foto album getoond in de browser.

Nu het probleem.
1 van de stations opent 1 keer een foto. Indien ik door klik naar de volgende pagina laat hij geen afbeelding meer zien.
Dit moet haast wel een instellings fout zijn, echter ik kan niet vinden waar het aan ligt.

De link is juist, er opent een nieuwe pagina, maar de afbeelding laat hij niet meer zien.
De andere 2 doen het wel.
Help?
 
IE6 en nieuwere websites zijn geen goede combinatie.

Of update naar de nieuwste versie van IE(8) of zet er FireFox op.

Overgens heeft dit in mijn ogen niets te maken met je netwerk maar puur met je browser! Je vraag staat dan dus in de verkeerde selectie.
 
Het is een workstation. Ik kan er dus niet zomaar even wat op zetten.
Zelfs SP2 kan er niet op.

Ik ben nieuw op dit forum, dus bij deze mijn verontschuldiging voor de plaatsing op de verkeerde plek.

Het moet ergens een instelling zijn in de browser, maar zoals gezegd kan ik het niet vinden.

Iemand?
 
Om welke site gaat het? Zonder te weten waarmee dat album gebouwd kunnen we moeilijk weten aan wlke instelling het zou kunnen liggen, aangenomen dat het inderdaad om een instellingsfout gaat. Instellingen veranderen over het algemeen niet vanzelf. Heeft dat album gewerkt op alle drie de clients? heb je ergens iets veranderd?
 
Het is een netwerkje met 3 workstations en een laptop als server.
De stations openen de browser met een foto album. ( J album)
Het is dus alsof hij gewoon een webpage opent.
Bij het doorklikken naar de volgende foto opent hij een nieuwe pagina, alsof je op een knop hebt gedrukt op een normale webpage.

Zoals gezegd, de andere twee doen het.
Op de workstation met problemen waren netwerkproblemen.
Hij werkte wel, maar na verloop van tijd viel de verbinding met de laptop weg.
Dit is uiteindelijk opgelost door een reset van het systeempje door de batterij los te trekken en de bios in basis terug te zetten.
Daarna hield hij netwerk, echter waarschijnlijk door gekloot met de browser om de netwerk problemen op te lossen is ergens een instelling gewijzigd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan