Geluid weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
90
Toen ik vandaag de pc opstartte, startte die heel langzaam op, en zag ik eerst zelf alleen me achtergrond van m'n bureaublad. Daarna startte die zonder geluid op en had ik al snel in de gaten dat m'n geluid het niet. Toen ik het volumeniveau wou bekijken, zag ik nergens dat volume-icoontje staan. Ik heb 2 speakers in mijn iiyama beeldscherm zitten en 2 losse op het bureau van Creative. Ik heb die 2 verbonden d.m.v. een stekkertje, waarmee ik beide kan afspelen. Nu lijkt het wel alsof er helemaal geen geluidsbron aanwezig is. Als ik de losse speakers aanzet, doen ze het ook niet namelijk. Aan de geluidsinstellingen van het beeldscherm ligt het ook niet. Dit krijg ik als ik een muziekbestand open in WMP:

http://img682.imageshack.us/i/weird.jpg/

Ik begrijp er maar weinig van, en weet echt niet hoe dit ineens gekomen is. Is er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen? Ik luister veel muziek en gebruik het ook tijdens het gamen en zo.
 
Lijkt zowaar te werken, startte met geluid op en kan nu weer met geluid gamen en zo. Bedankt man! Start wel nog traag op, maar dat was die eerst ook wel op zich. En over een paar weken ga ik hem toch weer formatteren dus. Topic kan dicht, bedankt voor de snelle reactie!
 
Bertje B,

Dit al geprobeerd om hem in versnelling 5 te krijgen?

Defragmenteren en Schijfopruiming wordt een nieuw boek om het zo te noemen.

PS: Dit werkt bij die van mij en regelmatig scannen op virussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan