ondertitels toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy1005

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Berichten
36
Ik heb op *knip* de film she's out of my league gedownload, maar daar zitten geen ondertitels onder.
Dus nu is mijn vraag hoe ik mijn ondertitels (die ik van *KNIP* gehaald heb) onderaan mijn film kan plaatsen.
Ik zou de film graag op dvd kunnen zetten.

Alvast bedankt,

~Jordy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik zelf het programma ConvertXtoDvd voor het branden van DVD's. Het programma werkt snel, is gemakkelijk in het gebruik en betrouwbaar. Je moet wel zorgen dat je de goede ondertitel bij de video hebt. Dat kun je uitproberen door de film inclusief de ondertitel met bijvoorbeeld VLC mediaplayer, een gratis en uitstekende mediaplayer, af te spelen. Geef dan de ondertitel exact dezelfde naam als die van de video. Als dan de ondertitel synchroon met de film loopt kun je het branden met ConvertXtoDvd. Het handigste is om het eerst te proberen met een herschrijfbare DVD.

Succes.:thumb:
 
Link verwijderd ivm het volgende dat in de voorwaarden staat;
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
 
Ik gebruik zelf het programma ConvertXtoDvd voor het branden van DVD's. Het programma werkt snel, is gemakkelijk in het gebruik en betrouwbaar. Je moet wel zorgen dat je de goede ondertitel bij de video hebt. Dat kun je uitproberen door de film inclusief de ondertitel met bijvoorbeeld VLC mediaplayer, een gratis en uitstekende mediaplayer, af te spelen. Geef dan de ondertitel exact dezelfde naam als die van de video. Als dan de ondertitel synchroon met de film loopt kun je het branden met ConvertXtoDvd. Het handigste is om het eerst te proberen met een herschrijfbare DVD.

Succes.:thumb:

Dankje, maar hoe krijg ik mijn ondertitels in mijn divX bestand gebrand om vervolgens op DVD-RW te zetten?
 
één .srt (frans) één .srt (engels) HOE "zelfde" benaming geven XtoDVD ?

Ik las
-
Ondertitels toevoegen
Ik gebruik zelf het programma ConvertXtoDvd voor het branden van DVD's. Het programma werkt snel, is gemakkelijk in het gebruik en betrouwbaar. Je moet wel zorgen dat je de goede ondertitel bij de video hebt. Dat kun je uitproberen door de film inclusief de ondertitel met bijvoorbeeld VLC mediaplayer, een gratis en uitstekende mediaplayer, af te spelen. Geef dan de ondertitel exact dezelfde naam als die van de video. Als dan de ondertitel synchroon met de film loopt kun je het branden met ConvertXtoDvd. Het handigste is om het eerst te proberen met een herschrijfbare DVD.
-
MIJN VRAAG nu : Hoe één .srt (frans) en één .srt (engels) "zelfde" benaming geven ?
-
Zou het ook werken als ik met RECHTER muisknop bij de geselecteerde avi film add doe en als de benamingen niet
dezeldfde zouden zijn als de avi film ? Hoe dan "zelfde" beanaming ... zoals in zin hierboven ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan