Youtube errror

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruben111555

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Berichten
117
Als ik een youtube filmpje probeer te kijken krijg ik het bericht:

er is een fout opgetreden, probeer later opnieuw

Kan iemand mij helpen, ik heb flash en dergelijken allemaal geïnstalleerd en videokaart of andere dingen zullen het ook niet zijn

plz help me
 
Welkom browser gebruik je? Internet Explorer??? En zo ja welke versie 6,7 of 8?

Probeer anders eens Mozilla Firefox ik gebruik hem ook vindt hem persoonlijk lekkerder en snellen werken dan Internet Explorer!
 
heb je het wel eens met een andere browser geprobeerd dan? Download gewoon eens Firefox en probeer het eens als het nog niet wil verwijder je hem gewoon weer! Een andere oplossing heb ik ook niet!
 
Foutmelding in You Tube.....Er is een fout opgetreden

Rechts onder de afbeelding ziet men 360p dan 2 rechthoeken waar men op moet klikken.
Er wordt dan het filmpje in een nieuw venster geopend.

Het is ook mogelijk de You Tube URL door selecteren kopie en plak in de internetbalk over te nemen.
 
hoi, ik heb even een vraagje, als ik bij youtube een video wil afspelen dan blijft het beeldje zwart ik hoor wel het geluid van die video maar geen beeld.
het vreemde is echter dat het tot een paar dagen terug gewoon wel werkte, en nu niet meer.
Nu heb ik nagedacht of ik ergens een beveiligings item heb aan geklikt op me'n antie virus scanner.....maar dat is niet het geval.
ik weet het niet meer, hebben jullie een idee ?
gr willem
 
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet gewenst mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is deze topic van juni vorig jaar, dus niet actueel meer.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan