Sony vegas EN after effects crashen door 1 filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
305
Beste mensen,
ik ben voor een opdracht die zondag af moet zijn een filmpje aan het editien, het gorrtste werk is al gedaan maar ik moet nog 1 filmpje bewerken.

het is een filmpje opgenomen met fraps van CoD MW2 (Shooter game) deze speelt correct af maar als ik hem wil importeren in vegas OF after effects cs4 dan hangen ze beide vast, bij de andere filmpjes in de map doet ie het niet.

iemand een idee?

-AS1
 
ook,

BDW, ik heb een rapair tool geprobeerd maar die kan hem niet repareren omdat fraps een eigen codec heeft
 
en een videoconverter? ;) heeft dat effect?
 
Hoeveel converters heb je dan al geprobeerd? Je kan ook met screen capture software de game opnemen ;)
 
wat voor codec is dat filmpje gemaakt dan??
haal het filmpje eens door gspot heen en plak hier de screenshot ervan
 
Zoals ik al zei, het filmpje is gemaakt in Fraps dat zijn eigen codec heeft.

(Fraps Decompressor codec)
 
Dan is het niet gek dat beide programma's gaan hangen. Van die codec hebben ze bij Adobe en Sony nog nooit gehoord (Ik ook niet..). Converteer je file eerst naar een bestandstype dat beter geschikt is voor bewerking, in SD is dat de DV-AVI codec, in HD meerdere, maar kijk even (in de manual of zo) welke codecs door die programma's worden ondersteund.
 
tuurlijk is het een avi maar een avi kan verschillende codecs hebben ;)
 
tuurlijk is het een avi maar een avi kan verschillende codecs hebben ;)

als je even daaronder doorleest, dan staat er dat je deze gewoon kan openen en hercoderen met VirtualDub
en dan kan je het filmpje dus omzetten naar een dv-avi zoals voorgesteld door Vandahl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan