Geluid loopt niet gelijk na het branden van DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stopherke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Berichten
2
Hallo Iedereen,

Wij kan mij a.u.b. helpen ?

ik heb een avi bestand (film / serie).
Nu wil ik deze branden op dvd, daarbij maak ik altijd gebruik van winavi video converter om avi naar dvdformaat te branden. Na het branden loopt het geluid echter niet synchroon met het beeld, het begint wel synchroon, maar langzamerhand (na 5 minuten) begint het geluid vroeger en vroeger te komen, zodat je steeds eerder het geluid hoort voordat de mond beweegt. Als ik de .vob files open op mijn computer en ik kijk evanlang als de DVD, loopt het wel synchroon.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, en ik snap er niet veel meer van nu.

Kan mij iemand helpen a.u.b?

Alvast dank,
Christopher
 
als het op je computer wel goed loopt ligt het niet aan de files of je converter dus moet het aan je brander/dvd speler of je brandprogramma liggen
 
als het op je computer wel goed loopt ligt het niet aan de files of je converter dus moet het aan je brander/dvd speler of je brandprogramma liggen

We hebben het op een DVD speler geprobeerd bij een vriend en daar loopt ie perfect... Nu is het zo dat deze DVD speler nieuw is maar dat we wel al reeds gebrande DVD's op gekeken hebben, en het is de eerste keer... héél vreemd... alsook werk ik steeds op dezelfde manier en met hetzelfde brandsysteem ... Dus ergens begrijp ik niet waarom onze DVD speler het nu ineens niet meer goed doet, en het geluid achter loopt...?! Vreemd... We hebben ook nog een DVD recorder maar daar pakt ie hem helemaal niet jammer... Ik denk dat de reden nooit zal geweten worden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan