Windows DVD Branden Windows 7 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

megamovies

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
Berichten
160
Hallo,
Ik heb in Windows Live Movie Maker een film gemaakt. Toen heb ik het opgeslagen als .wmv bestand. Het leek mij leuk om er ook een menu bij te maken, ik heb toen ontdekt dat je dat met Windows DVD Branden kan doen. Als ik daar op branden druk (heb een wmv bestand ingevoerd) zou mijn DVD speler het dan af kunnen spelen?

Specificaties DVD speler:
- Sony, DVD RECORDER RDR- HX725
- Video/R/RW
- DIVX
- RW
- Smartlink
- Showview
- HDD

Ik heb gewoon alles wat er aan de voorkant opstond bijgezet ik weet niet wat het betekent.

Ik hoop dat jullie mijn vraag snel kunnen beantwoorden. (DVD is een verjaardagscadeau)
 
Er is een probleempje

Het punt is dat ik het ook al naar mpg heb geconverteerd. Zodat mijn dvd speler het aan kon, alleen kan Windows DVD Branden geen .mpg bestanden aan. Ik wil het graag daarmee doen omdat je daar een erg mooi menuutje mee kan maken. Als jullie een andere extensie weten die mijn DVD aankan en Windows dvd branen ook zou ik het fijn vinden. Andre progamaatjes mogen ook hoor.

PS: ik heb geen Nero
 
Ik ga er een beetje vanuit dat Windows DVD Branden dit automatisch doet. Anders ben je 1 DVD'tje kwijt, weet je gelijk voor de toekomst of het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan