Probleem met Ipod synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie22

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
8
Ik heb een ernstig probleem met mijn Ipod te synchroniseren. Ik heb net Windows 7 op mijn laptop gezet, en op een of andere rare manier was ik een paar duizend nummers van mijn ipod kwijt geraakt. Alles maar van de ipod gegooid met het idee alles, met de juiste tags (met behulp van mediamonkey) er weer op te zetten. Nu heb ik echter met, zowel Itunes, MediaMonkey, Winamp en windows media player, geprobeerde de muziek er weer op te zetten. Dit verloopt echter erg problematisch. In het begin gaat alles goed, maar na zon 200/300 nummers gaat hij supertraag, en staat de ipod grotendeels op 'connected'. Zo nu en dan staat hij op synchroniseren en dan zet hij er weer een nummertje op in een minuut. Met 10.000 nummers is dat niet echt wenselijk. Ik ga over een week op vakantie, en zit dan erg veel in de bus (onder andere een rit van 40 uur). Een beetje muziek zou dus wel erg chill zijn! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat iemand een tip heeft, want dit is 1000 keer niks.

Alvast enorm bedankt,

Arjen

P.S. ik heb een ipod classic van 120 GB.
 
kijk eens of hij het op een andere pc wel snel doet, dan kan je zien of het aan de ipod of je pc ligt.

via itunes kan je je ipod overigens ook herstellen, probeer dat ook eens
 
Nope, op een andere PC doet hij het net zo langzaam. En het herstellen heeft ook niet zoveel geholpen. Resetten ook geprobeerd. Bedankt voor je tips! Iemand anders nog ideeën?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan