ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

tappie97

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2010
Berichten
31
Hallo,

Ik ben laatst op een andere computer gaan downloaden. (niet dat i het veel doe). Ik heb een film gedownload alleen de ondertiteling doet het niet. De computer kan geen DivX lezen. Ik heb hem al wel in kladblok geopend maar daar heb je helaas niet zo veel aan. Ik gebruik VLC media player. zoals ik al zei dee hij het wel op me vorigen computer. kan iemand mij helben???

alvast bedank\

MVG
 
De ondertiteling slepen naar de Divx player en film afspelen, zou het moeten doen.

Offtopic: Downloaden is tevens niet illegaal als je freeware/trails download ;).
 
de ondertiteling doet het niet. De computer kan geen DivX lezen. Ik heb hem al wel in kladblok geopend maar daar heb je helaas niet zo veel aan.

hmm, er zitten redelijk wat problemen in wat je schrijft

- de ondertiteling doet het niet ?? ik neem aan dat je een losse srt er bij hebt.
dit is gewoon een text bestand en je afspeel prog dient deze te herkennen en correct weer te geven
- De computer kan geen DivX lezen?? vlc moet gewoon een divx af te spelen anders moet je vlc opnieuw instaleren
je schrijft trouwens "alleen de ondertiteling doet het niet" dus doet de film het nou wel of niet
- Ik heb hem al wel in kladblok geopend ?? ik neem niet aan dat je de divx geopend heb in kladblok....

zet de film en de srt in één map en geef ze dezelfde naam
werkt dit niet
open de video met vlc >> menu video >> ondertitelsspoor >> bestand openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan