Lan probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mentosz

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Berichten
146
Hé,

Ik kan het ip-adres van een vriend niet vinden. Bij PES4 online, maar ook bij AOEIII en andere spellen. Dan voer ik het ip in, krijg ik unable to connect. Bij Utorrent staat aangegeven dat mijn poorten geforwarded zijn.
 
Je moet je Utorrent poorten hiervoor niet forwarden, maar de poorten van het spel
 
Nee je begrijpt me verkeerd, die Utorrent dingen waren al geforwarded, moet ik elke keer aparte poorten forwarden voor elk apart spel? Welke moet ik forwarden voor PES4 dan volgens mij de UDP 5630, alleen dan staat er een handleiding dat ik ip moet intikken in balk, en dan moet ik ze ergens kunnen forwarden? Nou noway.
 
Ik begrijp je helemaal niet verkeerd.....

Je Utorrent poorten heb je geforward, maar die hebben helemaal niets met je games te maken.

Die gebruiken andere poorten dus die moet je ook apart forwarden.
 
Maar hoe weet ik welke poorten dat zijn en waar doe ik het? Ik heb een internet ding van Sitecom Homeplug, staat nergens een merknaam of iets dergelijks op en volgens mij PC iets van Thompson Speedtouch.
 
Je hebt toch ook de Utorrent poorten geforward!
Op dezelfde manier dus doen
 
Hier vind je een opstapje hoe je de poorten kunt forwarden.
Welke poorten je moet hebben staat altijd in de helpfile van het spel. Of op de website van de maker.
 
Bedankt voor de hulp, maar denk dat ik het via Hamachi ga proberen. Ons pa heeft namelijk direct-ip verbindingen afgeschermd met zijn firewall op zijn router beneden, waaraan mijn PC en die van mijn broer verbonden zijn.
 
Ik zit achter dus een Symetric Nat Router, dus ik zal ook niet als ik PES gewoon opstart en na online ga kunnen spelen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan