Trust DVB-T werkt niet op Asus EeePC laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Heb gisteren een Trust DVB-T usb-stick gekocht. Ik heb het geinstalleerd op mijn vaste computer, geen enkel probleem. Pracht TV-beeld. Het probleem ontstaat zodra ik het wil installeren op mijn laptopje. De software laat zich ook hier probleemloos installeren, maar dan, zodra ik de usb-module met de TV-antenne in de usb-poort stop, dan wordt er naar geinstalleerde drivers (voor dit REALTEK DTV USB DEVICE) gezocht maar die worden dan niet gevonden (ondanks dat ze geinstalleerd zijn!). Daardoor krijg ik het programma niet aan de praat.

Wie kan mij helpen? De laptop draait ook op windows 7, met 2gb werkgeheugen en alle nieuwste drivers van de windows-update. Ook de software voor het Trust Prestoprogramma heb ik nieuw gedownload van de Tustsite, maar ook deze nieuwste software werkt niet (ook niet via de originele installatie CD). Bij Realtek kom ik niet verder met andere software, want ik weet niet welke software ik ook zou kunnen proberen!

Alvast dank! :thumb:
 
Ik heb onlangs dezelfde DVB-T antenne van Trust gekocht en heb hetzelfde probleem; op mijn desktop werkt het perfect, op de laptop stokt het programma wanneer ik de antenne aansluit. Heb je het probleem kunnen oplossen?
 
Ik ben erachter gekomen dat het land waar je het gebruikt, bepalend is hoe de antenne werkt. In Duitsland ging het prima, in Frankrijk was het niets. Thuis geeft het geen echte problemen meer. De antenne wat richten wil ook wel helpen.
 
Laatst bewerkt:
dan hebben we blijkbaar toch niet hetzelfde probleem hij doet het wel op mijn desktop en niet vanop mijn laptop vanop identiek dezelfde locatie :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan