kan niet uploaden bij youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

doggys2

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Berichten
74
Ik heb reeds meer dan 24 filmpjes op youtube geplaatst en dat ging niet altijd zonder moeite maar met mijn twee laatste filmpjes wil het na meer dan tien keer proberen niet lukken, ze worden steeds afgebrolen door een "ongekende" fout.
Het zijn zelfgemaakte filmpjes van resp. 9 min. 50 (442 MB) en 5 min.58 (275 MB) in mpg zoals al de voorgaande.
Tijdens het uploaden gebruik ik de computer niet.
 
Ligt het aan Youtube of aan jou? Verwijder eerst eens alle Tijdelijke internetbestanden, herstart de PC en probeer het opnieuw.
 
Dat zal ik zeker doen maar mijn computer is vorige week pas geformateerd dus heb ik er niet veel hoop op.
 
Ik kan nog altijd niet uploaden en youtube geeft enkel als vermelding "onbekende fout". Al mijn andere filmpjes heb ik zonder veel problemen kunnen uploaden.
 
Probleem is opgelost.

Bij uploaden ga je naar "upload-video" dan naar"geavanceerde opload" vervolgens "nu proberen" en dan terug naar "upload video".
De upload zal starten en bij problemen zal hij even wachten maar daarna gewoon verder gaan.
 
Laatst bewerkt:
lukt niet uploaden filmpje You Tube

Tot nu had ik geen moeite met het zetten van een filmpje (via Picasa) op You Tube, nu krijg ik als ik begin Login failed - Change User, zie één seconde mijn naam staan en dan komt dus dat bericht van Login etc en daarna | Mislukt (ongeldige bestandsindeling) Heeft iemand een oplossing ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan