gegevens bewaren ongedaan maken in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

otto100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Berichten
1
Ik heb per ongeluk geklikt op gegeven bewaren (mail adres en wachtwoord). Als nu hotmail of msn messenger opent worden e-mail adres en wachtwoord aangegeven en kan je inloggen zonder deze gegevens in te moeten vullen. Idereen kan zo mijn mail adres te weten komen en mijn mail bekijken. Ik weet dat je een tijdelijk wachtwoord kan aanvragen maar dat wil ik niet.

Is er een mogelijkheid deze vaste registratie ongedaan te maken zodat bij openen hotmail en msn geen gegevens getoond worden? Heb akles geprobeerd maar kom er niet uit.

Het is heel belangrijk dat ik dit ongedaan kan maken. Weet iemand hoe?

Zeer bedankt alvast voor reacties
ciao
Otto
 
Beste Otto,

Dit is heel simpel op te lossen.
Ga naar je loginscherm van MSN, dus daar waar je emailadres en wachtwoord al zijn ingevuld.
Klik vervolgens op het pijltje " ^ " <--- die maar dan omgekeerd, naast aanmelden als.

Vervolgens krijg je het schermpje waar je "mijn emailadres onthouden en mijn wachtwoord onthouden" uit kan zetten.

Veel succes!
PeRcH72
 
Sorry,

ik kwam er net achter dat je hotmail bedoelde i.p.v. MSN.
Mijn fout!

Ik ben even gaan kijken en wanneer ik gegevens bewaren klik, dan onthoud hij dit inderdaad. Echter wanneer ik met een ander emailadres inlog, dan verdwijnen daarna ook de gegevens die bewaard waren. echter kan ik me indenken dat je misschien niet 2 emailadressen hebt.
Wat je zou kunnen proberen is CCleaner, dit werkt 100% zeker!
Deze kun je downloaden via bijvoorbeeld filehippo.com of piriform.com

Succes....nogmaals ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan