avi + srt = avi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie7

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
61
Hallo,
ik download regelmatig films waarbij de srt er los bij zit. Ik heb hier een programma voor om de srt te laten samenvloeien met de avi en uiteindelijk zit de srt in de avi, maar gisteren wou ik dat nog eens doen en mijn programma werkt niet meer (SubMux)
Bestaat er nog een programma die ook een srt in avi laat vloeien? En ik wil dus een bestand bekomen, in dezelfde map lukt maar vind ik niet zo ordelijk.

alvast bedankt.
 
veel spelers kunnen dat zelf al,
zet de film en de srt in dezelfde map en de namen moet exact gelijk zijn.

ok kan je met veel spelers zelf een sub toevoegen (zodra je de film geopend hebt)
 
veel spelers kunnen dat zelf al,
zet de film en de srt in dezelfde map en de namen moet exact gelijk zijn.

ok kan je met veel spelers zelf een sub toevoegen (zodra je de film geopend hebt)

Die methode gebruik ik nu met wmp maar vind ik onordelijk, daarom dat ik een bestand wil.
 
mag ik vragen waar je films download? bijna alles is afgesloten:evil:

Ik weet niet of deze vraag mag, zoniet heb ik er geen problemen mee dat de mod hem verwijderd oid
 
mag ik vragen waar je films download? bijna alles is afgesloten:evil:

Ik weet niet of deze vraag mag, zoniet heb ik er geen problemen mee dat de mod hem verwijderd oid


Ik vroeg iets omdat ik het niet wist. Het is niet mijn bedoeling om een discussie te beginnen;
 
OK:thumb: Dan zoek ik maar zelf verder, DVDs worden van mijn part maar te duur
 
Bijna alle films die ik download met aparte .srt ondertitels erbij gaan gewoon goed.
Echter bij ongeveer 1 op de 100 films geeft hij de ondertitels niet weer (VOBSUB icoontje staat dan ook niet in de taakbalk).
Wanneer dat gebeurd converteer ik de film eerst naar DVD-formaat en vervolgens converteer ik hem weer terug naar AVI of MPEG oid.
Vervolgens worden de ondertitels dan weel correct weergegeven.
(Het is wel erg omslachtig maar ik weet geen andere manier om het goed te krijgen en voor mij werkt dit voldoende)
Het lijkt net of er met sommige AVI bestanden iets aan de hand is waardoor de VOBSUB plugin niet gestart wordt.

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
CaptainBri bedoelt ook xvid4psp
het kan ook met virtualdub maar hou er in beide gevallen rekening mee dat het converteren veel tijd kost
en je ook iets aan kwaliteit inlevert
 
Ik heb ze alle2 geprobeerd & op mijn pc werkt geen enkel van de2...

nou van xvid4psp heb ik geen verstand maar met virtualdub wil ik je wel helpen.
maar eerst wil ik van je weten tot waar het wel goed gaat en wanneer het niet meer lukt.
 
Download ConvertXtoDvd (torrent):* knip*

Met die programma kan je films + de bijbehorende srt. bestand op dvd zetten en het bekijken op tv (met ondertiteling).
Wil je het op de pc/laptop bekijken dan raad ik je vlc media player aan: http://www.videolan.org/vlc/
daarmee kan je films met ondertiteling bekijken op je pc/laptop


:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan