Windows Movie Maker Codec MP3 Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
136
Hallo, help-mij gebruikers,

Ik heb een probleem met De Movie Maker van Windows,

Ik krijg steeds een error als ik een mp3-bestand wil beluisteren op windows movie maker
De Error staat hieronder beschreven
Het bestand c:\users\Nick Itunes\Documents\LimeWire\Saved\Shakira_Waka_Waka_This_Time_For_Africa.mp3 kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand opnieuw te importeren.

Vervolgens heb ik dit programma opnieuw opgestart en het alweer geprobeerd maar, het hielp niks en ik weet namelijk niet welke codec ik moet downloaden
Kunnen jullie dit probleempje oplossen?:confused:

Alvast Dank, Kungfu
 
Laatst bewerkt:
windows movie maker heeft vaak problemen kan inderdaat aan codec liggen of aan de movie maker zelf
1 tip mp3 is altijd in gebouwt in windows movie maker dus probeer de codec te verwijderen en dan probeer nog eens
als dat niet help dan moet je hem eens opnieuw instaleren

welk codecs gebruik je?
 
Ik heb het zojuist verwijderd, maar dat hielp niks. Zonder Codec van k-lite mp3 afspelen op wmm staat er ''download een codec om deze mp3-bestand af te spelen''
 
Hehe. Ik heb de codec geinstalleerd maar nu kan hij geen mp3file IMPORTEREN!

Wat nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan