programma om namen snel te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanoviche

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Berichten
42
beste helpmij_forum'ers

ik heb muziek gedownload :)shocked:legaal:shocked:) en dan ziet het er zo uit
101-inna_ft._bob_taylor-deja_vu
102-ray_and_anita-in_da_name_of_love
103-edward_maya-this_is_my_life

nou zoek ik een programma waarmee ik bijv 101 snel weg kan halen en de _____ zou ik ook weg willen hebben ik heb tag and rename geprobeerd maar ik snapte er niet veel van als iemand een goed programma of een duidelijke beschrijving van tag and rename heeft plaats dan een reactie.

mvgr,
stefanoviche
 
PsychicMP3

Dit doe ik altijd met PsychicMp3 . Werkt goed en gratis. Download via -> http://www.brothersoft.com/psychicmp3-139213.html

beste RogerS ik heb geprobeert naar die site te gaan maar het uiteindelijke downloaden lukt niet ik kom dan op een site uit waar staat dat het niet meer kan probeer het zelf maar eens, bedankt voor de reactie alleen het werkt niet (de link) misschien kunt u het mailen ofzo.
alvast bedankt.

stefanoviche
 
tag & rename is wel degelijk een heel fijn progje hoor, maar je moet het wel even door krijgen. (maar dat geld voor de meeste progjes wel)

open T&G (tag & rename) >> blader links onder naar de juiste map >> re onder staan nu de bestanden >> boven is de editor
re onder staan de tag's (bestandsnaam - titel - artiest etc) is deze groen en kloppen de tags dan kan je de stappen 1 t/m 3 overslaan

1 klik boven op de tab "Meerdere bestands tag editor"
2 zet een vinkje bij artiest en vul deze in, zet een vinkje bij album en vul deze in en zo door bij alle tags die jij belangrijk vind
3 zet een vinkje bij alle bestanden die aangepast moeten worden en klik op bewaar tags
--- zo nu zijn de tags goed, alleen de bestandsnamen nog niet ---

4 klik nu op het tab "hernoem bestanden"
5 klik op masker editor
6 nu klik je op "artiest (%1)" dan een liggend streepje "-" en dan op "titel (%2) , klik OK
7 klik nu op voorbeeld om te zien hoe het er uit gaat zien, is het goed klik dan hernoem
--- je hebt nu inna ft. bob taylor-deja vu.mp3

wat er nu in het tweede deel is gebeurt is als volgt:
T&G haalt uit de tags, de namen die jij wil (met evt streepjes of spaties er tussen)
en maakt hier de bestandsnaam van

voorbeeld met de masker editor:
%2 - %4 + %1 # %5 geeft het volgende resultaat als bestandsnaam
deja vu - 2010 + inna ft. bob taylor # dance.mp3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan