Youtube account (e-mail adres overzetten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lccookie1992

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
790
Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn youtube acount (dat via mijn ziggo e-mail acount loopt)
over te zetten naar mijn gmail (e-mial adres)

Ik krijg dit maar niet werkend en vraag me af is dit mogelijk???

Ik weet dat ik alle video,s kan downloaden en dan weer uploaden naar mijn nieuwe youtube account
dat via mijn g-mail zou gaan (nieuw acount aan maken)
allen dat wil ik niet ivm de gebruikersnaam

en google bied geen telefonice ondersteuning dus daar heb ik ook al niets aan :p

Graag hoor ik of jullie een idee hebben hoe ik mijn e-mail adres van youtube kan wijzigen

Groeten Lccookie1992
 
Hee!

dit is opzich niet erg lastig.
Volg dit: Log in op youtube, als je ingelogd ben klik dan op je eigen gebruikersnaam rechts bovenin. HIer krijg je dan een keuze menu. klik op account.je komt dan op een anderren pagina. kies op deze pagina emailopties. voor de rest volgt het vanzelf :)

Gr,
Tim

ps: laat maar even weten of het gelukt is ;)
 
Hee!

dit is opzich niet erg lastig.
Volg dit: Log in op youtube, als je ingelogd ben klik dan op je eigen gebruikersnaam rechts bovenin. HIer krijg je dan een keuze menu. klik op account.je komt dan op een anderren pagina. kies op deze pagina emailopties. voor de rest volgt het vanzelf :)

Gr,
Tim

ps: laat maar even weten of het gelukt is ;)

U kunt geen Gmail-adres opgeven als standaard e-mailadres voor uw account.
die melding krijg ik dan ;)
 
Is dit ooit beantwoord? Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb me bij Youtube lang geleden met een mailadres van MSN aangemeld. Nu gebruik ik altijd Gmail, maar kan dit niet als mijn standaard mailadres bij Youtube gebruiken. Ik krijg ook de melding: 'U kunt geen Gmail-adres opgeven als standaard e-mailadres voor uw account'. Weet iemand hoe dat komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan