Geen geluid? (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
265
(Ik heb het bericht opnieuw geplaatst omdat er geen reacties meer kwamen.)

Hallo, ik heb met m'n ATI High Definition Audio Device (Logitech) het probleem dat er geen geluid afgespeeld kan worden omdat ik geen drivers heb. Nu heb ik probleemoplosser gestart, maar zo kom ik er ook niet uit. Het begon zo: Ik startte m'n pc, hoorde geen geluid, ging kijken bij Geluid en vervolgens staat er: Er zijn geen audioapparaten geïnstalleerd. Hoe kan dit? Ik heb ook al drivers van Internet geïnstalleerd, pc opnieuw opgestart, enzovoort.. Op andere apparaten, zoals m'n DSi, werken m'n speakers wel gewoon..
Wat moet ik doen?

Mvg,

Jeremy Kok
 

Bijlagen

  • 7.jpg
    7.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 39
  • 6.jpg
    6.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 25
  • 4.jpg
    4.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 30
  • 2.jpg
    2.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 41
  • 1.jpg
    1.jpg
    81,5 KB · Weergaven: 25
Dan krijg ik dat, en sluit hij die installatie af..

Oh, Maar je hebt serieus een ATI High Definition Audio Device? Betekent dat niet dat die Logitech met HDMI aangesloten is ofzo :shocked: Ik heb namelijk nog nooit gehoord van ATi audio behalve HDMI.
edit: zou je misschien het model van de logitech kunnen noemen?
 
Laatst bewerkt:
Oh, Maar je hebt serieus een ATI High Definition Audio Device? Betekent dat niet dat die Logitech met HDMI aangesloten is ofzo :shocked: Ik heb namelijk nog nooit gehoord van ATi audio behalve HDMI.

Dus dat betekent? Hé maar op die banner van je blog die op je profiel staat, staat ook ATI
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het antwoord misschien gevonden.

Download dit: http://www.hwinfo.com/files/hw32_355.zip
Unzip, en open dat bestand "HWiNFO32". Sluit het eerste venster (met processor en video info enzo), en ga daar links naar "Audio" als je dat openklapt dan zal je waarschijnlijk nog een dingetje zien. Klik daarop en geef dan even wat er in het rechterscherm staat bij "Audio codec".
voorbeeld:

codec.png


dus je geeft door wat daar bij audio codec bij staat. In mijn geval dus "RealTek ALC888".
 
ik heb de driver gevonden, maar moet wel even weten of je 32bit of 64bit hebt?
 
ik heb de driver gevonden, maar moet wel even weten of je 32bit of 64bit hebt?

64, maar ik heb al meerdere malen drivers geïnstalleerd, en dat had geen zin, dan zegt Windows weer dat 'ie opnieuw geïnstalleerd moet worden.. Wil je anders ff via Teamviewer kijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan