Map in ipod touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
89
Hallo allemaal!

Ik heb een vraag over de ipod touch, weet misschien iemand hoe je een map in je ipod touch kunt zetten. Bvb een map voor je games. En dat je dan op zo'n map moet drukken om naar een pagina te gaan voor je games?

Alvast bedankt
 
heb je wel IOS-4 op je ipod touch geinstalleert?;)
 
ja als je hem gaat updaten gaat je jailbreak er van af. ik weet dat er een programma bestaat waar je mapjes kan maken maar ik weet even niet meer hoe die heet anders kijk je even op YouTube daar vind je het zo. trouwens als je een ipod touch van de 2e generatie hebt, en geen MC-model is dan kan je IOS-4 met redsn0w jailbreaken (heb ik zelf ook gedaan) en dan kan je ook multitasking activeren.
gr.
 
ja als je hem gaat updaten gaat je jailbreak er van af. ik weet dat er een programma bestaat waar je mapjes kan maken maar ik weet even niet meer hoe die heet anders kijk je even op YouTube daar vind je het zo. trouwens als je een ipod touch van de 2e generatie hebt, en geen MC-model is dan kan je IOS-4 met redsn0w jailbreaken (heb ik zelf ook gedaan) en dan kan je ook multitasking activeren.
gr.

Oke mooi! Maar ik ben nu op vakantie in Turkije en ik heb nu even geen pc bijdehand behalven dan me iPod Touch, maar kunt u misschien uitleggen hoe dat jailbreaken moet gebeuren en welke dingen ik daar voor nodig heb omdat een paar dagen geleden een vriend van me mijn ipod touch gejailbreakt heeft en dan vind ik het weer zo ***lig om te vragen of hij het wer wilt doen.

En ik zit nogmaals in Turkije waar Youtube geblokkeerd is! Dus op youtube kijken is op dit moment geen optie.

Dus alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan