Gedownloade film bekijken via ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

rejoradio

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Berichten
9
Hallo, ik heb een vraag.

Onlangs heb ik uitgevogeld hoe je met tversity films kunt bekijken op je ps3 vanaf je pc.
Als ik nu een film heb gedownload staat de video_ts map helemaal vol met verschillende bestanden: .vob .bup .ifo, etc.

Is er nu een programma dat al deze bestanden samenvoegt tot één bestand?
 
Het .vob bestand bevat de film. Die kan je alleen afspelen. Of converteren naar .avi
 
Kun je dan ook de verschillende vob bestanden (er staan namelijk meerdere in de map video_ts) converteren naar één avi bestand?
 
Je kunt de diverse .vob bestanden converteren naar .avi en ze dan met b.v. virtualdub aan elkaar plakken.
 
Of je probeert gewoon geen vob bestanden (=dvd) te bekijken, maar x264 encoded mkv's. Dat is ook nog eens betere kwaliteit normaal gesproken (mits de source van die mkv's een bluray is) en gewoon 1 bestand :)
 
Mukkel bedankt voor je reactie, misschien had ik eerst ook even de zoekfunctie moeten gebruiken:eek::eek:
Ik zal vanavond eens handbrake proberen...
 
Programmaatje werkt goed hoor :)

Afhankelijk van je systeem en filmgrootte duurt het omzetten tussen de 10 - 45 minuutjes.
Kwaliteit blijft goed als je via de ps3 kijkt :thumb:

Ideaal programmaatje
 
nog even wat meer info
die map is een gewone dvd map (zoals ie ook op zo'n schijfje staat).
het afspelen van zoiets doe je het best door te starten met de .IFO , deze .IFO is de aansturing van alles in de dvd (ondertitel, hoofdstukken, talen etc)

als een ps3 en/of TVersity niet kunnen starten met de .IFO is dat jammer, maar het is niet perse nodig alles te gaan converteren.
Je kan ook alle .VOB bestanden samenvoegen, dit gaat prima met vobmerge en dat duurd een paar minuten.
http://www.videohelp.com/tools/VOBMerge
 
als een ps3 en/of TVersity niet kunnen starten met de .IFO is dat jammer, maar het is niet perse nodig alles te gaan converteren.
Je kan ook alle .VOB bestanden samenvoegen, dit gaat prima met vobmerge en dat duurd een paar minuten.
http://www.videohelp.com/tools/VOBMerge

Je kunt inderdaad geen .ifo draaien.
Je kunt de .vob wel bekijken alleen zit je dan met het nadeel dat je geen ondertiteling hebt en deze ook niet aan kan zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan