Fotobewerking, hulp nodig, iets uit foto halen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die houden van photoshoppen, en dit graag doen.
Gister heb ik namelijk een foto genomen van een zangeres van de groep Djumbo.
Zelf vind ik de foto echt geweldig mooi, maar het probleem is dat er aan de zijkant, net voor de zangeres een stukje, zit een elleboog in beeld van iemand die naast me stond:(
Daarom wil ik graag weten, ofdat er hier iemand is die met photoshop dit weg kan halen, dat enkel de elleboog weg is, en wat erachter zit/hoort gewoon is zoals het had geweest zonder die elleboog.
Ik weet dat dit moet kunnen, maar zelf ben ik slecht met foto bewerking, dus ik hoop dat hier iemand zit, die dit voor mij even zou willen, en kunnen doen.
ik heb ook een bijna dezelfde foto zonder elleboog, dees is alleen net iets anders, en kijkt ze niet naar me, dus vandaar.
Als je dit denkt te kunnen, en willen proberen voor me reageer dan alsjeblieft even, dan kan ik de foto sturen.

Groetjes ricie
 
Ik wil dit wel voor je proberen, wordt alleen morgen.
Zet de afbeeldingen even ergens online zodat ik de originele dan heb.
 
1e is foto die bewerkt moet worden, 2e is een foto die net ervoor gemaakt is, en miss handig kan zijn.

S6300247.jpg


S6300246.jpg
 
Er zit veel kleurverschil in de fotot's en de posities van de 2 foto's verschilt ook nogal.
Ik heb een begin gemaakt, maar dit vergt nogal behoorlijk wat werk, daar ben ik uren en uren mee bezig.
Deze tijd heb ik helaas niet voor je.
 
Ok, het is jammer dat je de tijd niet heb, maar dat is iets wat ik moet accepteren.
Het is dat ik niet weet hoe het moet, anders had ik het zelf wel geprobeert.
Misschien is er iemand anders die het kan en wil doen
 
Mijn poging


v6m8sl.jpg



Die kleine die uit haar kop groeit vind ik ook maar niks daarom deze


ivvbyw.jpg



Rizze
 
Laatst bewerkt:
Oei er zit een vlek op haar arm, even kleur waarden en een borsteltje nemen,



24y7ehz.jpg


ziezo klaar

Rizze
 
heeeeel heeeeel heeeeeeel erg bedankt dat je dit jullie dit gedaan hebben:D:D hier ben ik zoooo blij mee!!
 
ik hem hem (haar ;-) zo gemaakt. Zie bijlage
 

Bijlagen

  • S6300247.jpg
    S6300247.jpg
    70,5 KB · Weergaven: 83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan