4.0 jailbreak verwijderen, HOE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WS1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
23
goedendag,
ik wil graag mijn 4.0 jailbreak verwijderen waarbij ik wel de gewoone 4.0 wil behouden.
zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat zou kunnen doen.
daar bij zou ik graag al mijn gegevens willen verwijderen zodat ik hem verkoop klaar kan maken?
weet iemand hoe ik dit allemaal doe?
GR,
 
Heb je een reservekopie gemaakt voordat je ging jailbreaken?
Deze moet je dan terugzetten.Heb je dat niet dan moet je even kijken of je opnieuw de software kan updaten via iTunes waarbij de gejailbreakte versie weer verwijderd wordt. Althans, zo moet het in theorie werken !
 
ja hij had automatisch een reserve kopie gemaakt maar volgens mij moet ik hem eerst in DFU mode zetten dan SHIFT ingedrukt houden en dan op restore klikken en dan kan ik mijn firmware selecteren welke ik wil.\
maar dat weet ik niet zeker.......?
 
Sowieso is het handig om hem voor de verkoop met een schone installatie van iOS 4 uit te rusten.
Een reserve kopie heb je niets aan want dan moet je alsnog je data verwijderen.

Welke melding krijg je wanneer je gewoon op "Restore" klikt?

SHIFT+"Restore" is alleen nodig wanneer je een andere firmware wilt installeren dan de meest recente volgens mij. Kortom vaak bij een jailbreak.
 
Het is misschien ook een optie om eerst te downgraden naar 3.1.3 en daarna weer te upgraden naar 4.0

Hoe je moet downgraden kun ej hier lezen.

Suc6 :thumb:

Grt

Rens
 
Hier kun je iOS 4 downloaden; http://ios.e-lite.org/


1. Verbind de iPod met je computer.
2. Zorg dat je iPod uitstaat.
3. Hou de Home knop en de Aan/Uit knop ingedrukt totdat hij onderstaande error geeft.
connect-to-itunes.jpg

4. Een gespreksvenster zou moeten openen in iTunes met de melding: "iTunes has detected an iPod in recovery mode."
0ff0cd1f7fe3e71686a7174vh0.png

5. Nu kan je hem herstellen (restoren). Gebruik hierbij de SHIFT toets (windows) of ALT toets (mac)







:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan