Netwerk Probleem Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trupidz

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Berichten
39
Hallo,

na mijn computer opnieuw te hebben geformateerd probeerde ik mijn netwerk in te stellen, maar toen gaf hij aan dat er geen netwerk kabel was aangesloten, terwijl hij goed zit aangesloten. Ik heb tevergeefs de netwerk kabel er uit en er in gestopt wat dus ook niet hielp, ik heb de modem ook een paar keer aan en uit gedaan. Nog steeds geen verbinding. Ik heb overigens ook alle nodige driver geinstalleerd

SPECS:
Intel core 2 duo processor
500Gb HD SATA
2gb DDR2 Geheugen
Nvidia 8600GT 256mb

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Trupidz
 
Laatst bewerkt:
Netwerk poort staat ingeschakeld?

Chipset/netwerk drivers geinstalleerd?

Andere netwerk poort proberen.

Grt

Rens
 
Netwerk drivers zijn volledig up to date.

Maar hoe verander ik de netwerk poort dan?
 
Heb je al naar gele waarschuwingen in Apparaatbeheer gekeken ? > Deze Computer rechtsklikken > Beheren > Apparaatbeheer.

Voor specificaties van de PC kun je Speccy gebruiken : http://www.piriform.com/speccy
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net bij Apparaten beheer gekeken maar daar geeft hij ook niks aan, ik heb hiervoor nooit drivers hoeven downloaden bij de fabrikant, zou ook wel een beetje krom zijn want ik heb geen internet dus hoe wil je dat downloaden :p
 
Downloaden op een USB stick op een andere PC ?

Trouwens , eerder zeg je dat al je drivers up to date zijn ! Hoe heb je dat dan gedaan ?
 
Met up to date bedoelde ik dat de drivers gewoon al geinstalleerd zijn, maar ik heb nooit drivers gedownload voor mijn netwerk, en hij deed het altijd prima. Maar ik zal het proberen wat jij zegt en dan zal ik zeggen wat daar uit is gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan