sms op samsung star 5230 bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliegding

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
Berichten
10
als ik een sms verstuur en hij is te lang (wordt 2 sms-jes) hoe kom ik terug in de bewerking om het in te korten? heb het al geprobeerd op te slaan in concepten, maar bericht in concepten laat zich ook niet bewerken. baal ook dat ik niet tijdens typen al waarsschuwing krijg dat sms-je te lang is.
iemand een oplossing?
 
Als het goed is geeft de telefoon een vraag of je twee sms'jes wil sturen.
Vervolgens kies je voor nee. Dan druk je gewoon ergens in het tekstveld en dan hoort hij weer naar de 'composer' te gaan (teksteditor).
 
sms star v5230

Als het goed is geeft de telefoon een vraag of je twee sms'jes wil sturen.
Vervolgens kies je voor nee. Dan druk je gewoon ergens in het tekstveld en dan hoort hij weer naar de 'composer' te gaan (teksteditor).


dat is het nu juist, ik krijg die mededeling niet. pas als ik op verzenden druk, krijg ik : verzenden 2 sms berichten. als ik dan terug wil naar scherm met bericht kan ik het bericht niet bewerken tot een kleiner. Bij vorige telefoons kreeg ik tijdens het maken een pingeltje en verscheen sms 2 in het scherm, nu pas nadat ik op verzenden heb geklikt. Vind het erg irritant dat ik het oorspronkelijke bericht niet kan n bewerken en weer opnieuw moet beginnen met de kans dat ik weer over de limiet heen ga.
Ook irritant is als ik zie dat een woord verkeerd gespeld is, ik niet naar dat woord toe kan, moet alle tekst erna verwijderen met de pijl terug om dat woord te verbeteren en dan de tekst die er na kwam opnieuw moet intikken.Hoop dat daar een oplossing voor is, want verder bevalt de samsung 5230 prima.
 
dat is het nu juist, ik krijg die mededeling niet. pas als ik op verzenden druk, krijg ik : verzenden 2 sms berichten. als ik dan terug wil naar scherm met bericht kan ik het bericht niet bewerken tot een kleiner. Bij vorige telefoons kreeg ik tijdens het maken een pingeltje en verscheen sms 2 in het scherm, nu pas nadat ik op verzenden heb geklikt. Vind het erg irritant dat ik het oorspronkelijke bericht niet kan n bewerken en weer opnieuw moet beginnen met de kans dat ik weer over de limiet heen ga.

Je moet zo te horen nog even wennen aan touchscreen, ik heb zelf ook samsung star, en zoals G4M3R al zegt:

Wanneer je die melding krijgt, druk op je Annul.
Daarna druk je waar tekst staat, druk je op met je vinger je komt dan terug in het scherm waar je kunt typen.

Ook irritant is als ik zie dat een woord verkeerd gespeld is, ik niet naar dat woord toe kan, moet alle tekst erna verwijderen met de pijl terug om dat woord te verbeteren en dan de tekst die er na kwam opnieuw moet intikken.Hoop dat daar een oplossing voor is, want verder bevalt de samsung 5230 prima

Als je een woord hebt getypt, zie je achter dat woord een zwart knipperend streepje staan, netzoals bij word op de computer, door met je vinger te drukken op het woord dat je wilt aanpassen, verhuist dat streepje naar dat woord, en kun je verwijderen en aanpassen, het is dus niet nodig om heel de lap tekst die ervoor komt eerste te verwijderen.

Om niet over het limiet van 1 smsje te komen kun je het volgende doen:
Als je in het typvak zit waar je je smsje kunt typen, zie je in de rechterboek staan hoeveel tekens je nog hebt, als je lager dan 2135 tekens komt dan zit je op 2 smsjes, als je dus in de gate houdt dat je niet onder dat getal komt, zul je nooit over dat limiet heen gaan.

Ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent.

En als je nog vragen hebt, dan hoor ik die graag.

Grt

Rens
 
Laatst bewerkt:
Je moet zo te horen nog even wennen aan touchscreen, ik heb zelf ook samsung star, en zoals G4M3R al zegt:

Wanneer je die melding krijgt, druk op je Annul.
Daarna druk je waar tekst staat, druk je op met je vinger je komt dan terug in het scherm waar je kunt typen.



Als je een woord hebt getypt, zie je achter dat woord een zwart knipperend streepje staan, netzoals bij word op de computer, door met je vinger te drukken op het woord dat je wilt aanpassen, verhuist dat streepje naar dat woord, en kun je verwijderen en aanpassen, het is dus niet nodig om heel de lap tekst die ervoor komt eerste te verwijderen.

Om niet over het limiet van 1 smsje te komen kun je het volgende doen:
Als je in het typvak zit waar je je smsje kunt typen, zie je in de rechterboek staan hoeveel tekens je nog hebt, als je lager dan 2135 tekens komt dan zit je op 2 smsjes, als je dus in de gate houdt dat je niet onder dat getal komt, zul je nooit over dat limiet heen gaan.

Ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent.

En als je nog vragen hebt, dan hoor ik die graag.

Grt

Rens

Hoi Rens,
Wat super, nu ben ik echt tevreden met dit ding (in afwachting van een betere versie apple 4), lonk nu ook nog naar de kendle dx, wel wifi maar je kunt er niet mee bellen, wifi mis ik niet echt op deze phone. Dit was het laatste irritante, de rest had ik zelf al uitgedokterd.
heel erg bedankt!!

groet, VD
 
Hoi Rens,
Wat super, nu ben ik echt tevreden met dit ding (in afwachting van een betere versie apple 4), lonk nu ook nog naar de kendle dx, wel wifi maar je kunt er niet mee bellen, wifi mis ik niet echt op deze phone. Dit was het laatste irritante, de rest had ik zelf al uitgedokterd.
heel erg bedankt!!

groet, VD

Graag gedaan :thumb:

En veel plezier met je telefoon! :)

Grt

Rens
 
blue tooth

Graag gedaan :thumb:

En veel plezier met je telefoon! :)

Grt

Rens
Vrees toch dat ik je hulp andermaal nodig heb. Ik heb een BT (onbekend merk) aangesloten (en goedgekeurd) en nu werkt het ding wel als ik zelf bel, maar als ik gebeld wordt komt het geluid niet in mijn BT terecht. Das jammer want de bekeuringen zijn hoog als je aangehouden wordt met het ding in je hand ipv op de stoel naast je. Heb de handleiding en de telefoon doorgeploegd, kom echter niet dé oplossing tegen. Wellicht dat jij wederom mij kunt helpen.

groet,

VD
 
Je hebt dus een bluetooth headset begrijp ik?

En die werkt niet als je gebeld wordt,

Ik heb zelf geen ervaring met die dingen, maar het lijkt erop dat hij geen verbinding blijft hebben met je telefoon

Misschien ook de handleiding van het headset doorlezen?

Grt

Rens
 
Je hebt dus een bluetooth headset begrijp ik?

En die werkt niet als je gebeld wordt,

Ik heb zelf geen ervaring met die dingen, maar het lijkt erop dat hij geen verbinding blijft hebben met je telefoon

Misschien ook de handleiding van het headset doorlezen?

Grt

Rens
Bel vooral in de auto, thuis heb ik mijn gewone, vandaar.
Bij mijn vorige tel werkte die BT perfect. Heb het als afdankertje ooit van iemand gekregen. de star heeft hem ook gevonden en de connectie is er wel (je moet het apparaat goedkeuren in de star) anders zou die natuurlijk ook niet werken als ik bel.
Zal eens iemand vragen die er ook mee belt in de auto en met dezelfde samsung. Wellicht dat er iets bruikbaars bij zit.
dank weer en groet,

VD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan