Wel internet in de browser, maar niet in andere programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin Knops

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Berichten
22
Hallo,

Sinds vanmorgen heb ik dus een probleem. Ik heb een gewone internetverbinding via de kabel. Op het internet, via Safari, of Firefox of Internet Explorer, kan ik gewoon surfen, maar zodra ik bijvoorbeeld Msn, xFire, of een multiplayer spel wil starten (San Andreas Multiplayer), kan hij dus geen server vinden, in geen enkel geval.

Wat ik tot nu toe gedaan heb?
Nou, ik heb de pc (laptop) 3 keer opnieuw opgestart.
Ik heb de kabel er uit gehaald, en weer erin gestoken. En beide zonder enig resultaat.

Wat het rare is, ik speelde vanmorgen dus Bad company 2, maar ineens sloot hij af.
Ik kon wel nog de mail nakijken, en internetten, maar ik kan dus niet meer multiplayer spelen op een spel.:confused:

Skype doet het wel :shocked:

Geluk dat het niet andersom was, anders kon ik niet aan jullie vragen waar het probleem zat.

Als iemand nog een tip heeft, of dezelfde ervaring heeft gehad (én een oplossing heeft), laat dan een berichtje achter :thumb:

Ik heb dit al eens eerder gehad, toen duurde het een dag, maar ik vind het knapvervelend,

groetjes Kevin
 
Al geprobeerd verbinding te krijgen zonder firewall?
 
Al een keer je modem aan en uit gezet? Even stekker eruit voor paar minutjes en er weer indoen.

Grt

Rens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan