Hoe kan ik nieuwsgroepen installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xiffix

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
34
Hallo,

Nadat ik een mediacentrum heb gekocht zou ik graag via nieuwsgroepen snel en goeie kwaliteit films downloaden.
Mijn provider is tele2, en ik heb al geprobeerd alleen ik kwam er zelf niet uit.
Het liefst wil ik het gratis.

Xiffix
 
Gratis is niet altijd alles ik zou voor een betaald gaan (Eweka) snel en een goede retentie.
Dit is om met de nieuwsgroepen te verbinden.

Verder met de info hierboven kom je al ver.
 
Retentie is het aantal dagen dat een server de bestanden bewaart als het ware.

Meestal is bij de gratis servers dat de retentie laag is en de kwaliteit van de server slecht is (bestanden kunnen niet gevonden worden etc.)

Eweka is inderdaad heel makkelijk in gebruik en goed.
 
Bedankt voor je snelle reactie.

Oke dus net als bij torrents uploaden mensen films enzo, en de retentie is dus het aantal dagen dat de geüploade bestanden op de site blijven staan?
 
Bedankt voor je snelle reactie.

Oke dus net als bij torrents uploaden mensen films enzo, en de retentie is dus het aantal dagen dat de geüploade bestanden op de site blijven staan?

Ja!

Retentie heb je inderdad goed

En het is ongeveer vergelijkbaar met torrent, alleen hoef je bij usenet niets te uploaden. Of upload je niet automatisch de bestanden die je hebt gedowload.

Grt

Rens
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gedaan zoals stond in de handleiding. het is gelukt, het werkt ook. Alleen niet echt snel, ik heb maximaal 2 connecties en mijn download snelheid is erg wisselvallig, steeds aan/uit.
Kan ik dit versnellen of komt dit door tele2?
 
Een betaalde eweka account kan 8 connecties hebben.
Andere meer of minder. De net constante verbinding kan ook liggen aan
dat je ook op internet surft. Of andere mensen op het netwerk.
 
Meestal ligt het inderdaad aan je eigen netwerk/internet. Eweka gebruikt over het algemeen hoogste snelheid van zijn/jouwn kunnen. Vandaar dat nieuwsgroepen ook zo aantrekkelijk zijn. Snel downloaden, zonder uploaden en bij Eweka geen datalimiet.

Elke provider heeft zo een snelheidslimiet en/of datalimiet.

Eweka heeft geen datalimiet en de snelheid is ruim voldoende.. Vandaar dat deze aan te raden is.. Dat het schommelt ligt dus echt aan je eigen internet provider of connectie binnen je netwerk..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan