iPod Touch koptelefoonaansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

suneary

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
19
Ik heb nu al anderhalf jaar een iPod Touch en een maand geleden kwam ik erachter dat mijn koptelefoonaansluiting "kapot" is. Aangezien ik nieuwe oordopjes kocht en die het ook al niet deden (althans, één kant doet het maar).

Nadat ik een paar keer had gegoogled kwam ik erachter dat er soms stof en what not kan komen in de aansluiting en dat je dat er gewoon uit kan peuteren of met een wattenstaafje eruit kan halen. Nu heb ik dat een paar keer gedaan, maar hij doet het nog steeds niet. Ik concludeerde dus dat hij gewoon kapot was, maar elke keer als ik hem opnieuw "schoonmaak", komen er af en toe nog steeds kleine zwarte draadjes mee. De ene keer wel, de andere keer niet.

Nu vraag ik me dus af: is de aansluiting nu gewoon heel erg vies (en is er een manier waardoor ik zeker weet dat hij 100% schoon is?) of moet ik hem opsturen voor reparatie? En heeft iemand enig idee hoeveel dat dan kost, aangezien ik al over mijn garantie heen zit?
 
Goedemiddag,

Als ik zo lees is de aansluiting defect en ik zou zeer zeker niet met een wattenstokje in je aansluiting gaan zitten poeren want stel je voor de watten blijft in de aansluiting zitten wordt het probleem alleen maar groter .
 
Je kan misschien eerst even langs een electronica winkel gaan of Apple Store als die in de buurt zit en daar vragen of ze er even naar kijken, die kunnen 'm uitblazen en contactspray proberen.




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Je kan misschien eerst even langs een electronica winkel gaan of Apple Store als die in de buurt zit en daar vragen of ze er even naar kijken, die kunnen 'm uitblazen en contactspray proberen.




:thumb: Het iPod touch Forum.

Ja, ik heb hier een Apple Store in de buurt! Ik zal morgen gelijk even langsgaan en updaten over hoe het is verlopen. Thanks! :thumb:
 
Ik kwam er vandaag ook achter (nadat ik weer een stel nieuwe oordoppen had gekocht), dat de nieuwe oordopjes het wél doen. "Wel", als in: als ik hem in een bepaalde positie draai en duw. Ik begin dus het idee te krijgen dat het wel meevalt? Hoe dan ook, ik ga morgen dus even naar de Apple Store en zal kijken wat ze daar te zeggen hebben en of het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan