Welke Creative Zen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
268
Ik wilde allereerst een Ipod Touch gaan kopen, vanwege de vele opties enzo, maar het geluid is toch niet zo goed als ik verwacht had, te weinig bass, zelfs met de EQ ingesteld.

Ik heb dus toch maar besloten om voor de Creative Zen te gaan, maar nu de vraag... welke??
Er staan er vrij veel op de website. Ik wil er wel een met de soort "interface" als de originele Zen, dus de rechthoekige, met het grote scherm. Ik zei al, het gaat mij om de geluidskwaliteit, maar welke moet het dus zijn? De gewone Zen, de Zen MX of een Zen X-fi, de laastste was blijkbaar een probleem mee met het geluid?
Maar het rijtje hierboven is een voorbeeld, maar in ieder geval, eentje die er ongeveer zo uitziet. Alvast bedankt!!:thumb:
Ultraware
 
Laatst bewerkt:
Link

Deze had ik ook zonder problemen. Niks mis met de Creative Zen Mp4's, en inderdaad, het geluid is net iets beter dan de iPod Touch.
 
Ok... maar.

Link

Deze had ik ook zonder problemen. Niks mis met de Creative Zen Mp4's, en inderdaad, het geluid is net iets beter dan de iPod Touch.

Ja Ok, maar zit er verschil in het geluid van de Creative Zen? Er is ook een Zen Xfi enzo, misschien is dat beter? Ik wil wel gaan voor het beste geluid! Laat ik het anders zeggen, welke Zen heeft het beste geluid?
Bedankt voor de snelle reactie :thumb:
 
Ik weet niet meer welk type ik had (is gestolen :eek:) Maar de Zen die op de site stond van mijn bovenstaande link lijkt er sprekend op. Super geluid kan ik je zeggen en is echt aan te raden.
 
Ik weet niet meer welk type ik had (is gestolen :eek:) Maar de Zen die op de site stond van mijn bovenstaande link lijkt er sprekend op. Super geluid kan ik je zeggen en is echt aan te raden.

Ok, dan had jij waarschijnlijk de originele Zen. Ik ga niet gek doen, maar de gewone Zen kopen! Dankjewel, voor de reacties
Ultraware
www.ultraware.tk
 
Uhm, de GEWONE CREATIVE ZEN
Gewoon ZEN met niks erachter XD
kijk maar bij google afbeeldingen, zoiets wilde ik, met goed geluid.

Jammer, hij wordt niet meer verkocht >_>
Ik ga toch maar voor een Creative Zen X-fi 2 Touch
 
jammer dan dat je je iPod aan de kant zet ..
 
jammer dan dat je je iPod aan de kant zet ..

Hoezo "aan de kant zet" ? Ik ben nog rond de 15 jaar oud, dus ik moet zelf alles betalen wat ik wil, behalve met mijn verjaardag >_>

Een Ipod is dus veel duurder, en heeft slechtere geluidskwaliteit ( dat zegt echt IEDEREEN, heb in de winkel naar beiden mogen luisteren, de Zen klinkt veel beter, de Ipod vervormd op hoger volume ) maar wel meer opties, maar het gaat mij enkel en alleen om de geluidskwaliteit, of dat ik nou het internet ermee op kan boeit me helemaal niks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan