op alle 2de uitgangen geluid laten komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolfunner

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
193
ik heb in mijn pc 2 uitgangen voor het geluid, in de achterste gaat het naar mijn speakers en in de voorsta naar mijn versterker,
nu wil ik graag dat ze het allebij doen nu kan ik aleen kiezen of ze via voor of achter komen maar kan het ook dat er bij alle 2 muziek uitkomt of moet daar een special videokaart voor in?

nog wat info:
aan de achterkant zit een 5.1 uitgang en aan de voorkant een normale ( speaker en microfoon)
geluid zit op het moederbord gemonteerd
bij confengratiescherm geluid staat: digital audio (S/PDIF)
op mijn pc staat windows 7 ik hoop dat iemand mij kan helpen

mvg, wouter
 
Wouter ik kan me natuurlijk ook vergissen maar volgens mij zit het toch iets anders.
De voorkant aansluitingen zal een micofoon en een hoofdtelefoon zijn.
Wat aan de achterkant nu precies een 5.1 uitgang moet zijn ben ik nog niet helemaal uit, het zou kunnen dat je digitale kabel bedoeld zoals een toslink (S/PDIF).
Zelf al zou het kunnen zal geen lekkker geluid geven.
Een videokaart voor geluid is wat vreemd en je bedoeld meschien de HD mogelijkheid, maar dat is iets anders dan dat er een volwaardige geluidskaart in een videokaart zou zitten.
Dus in het kort het zal niet gaan.
 
je zou misschien ASIO4all kunnen gebruiken. Ik heb zelf ook 2 geluidskaarten (PCI en een onboard), en met dat programma kan ik ze met de meeste muzieksoftware allebei de "outputs" gebruiken. (bijvoorbeeld in Traktor). Als je eenmaal weet hoe het werkt, is het fantastisch!

Ik hoop dat je inderdaad 2 geluidskaarten hebt, anders heb je daar nog niks aan :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan