Nieuwe Ipod Touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Berichten
263
ik wou een ipod touch 8gb kopen maar las dat daar geen microfoon op zat en op de 32 en 64 wel dus mijn vraag is of op de niewe ipod touch die rond september uit komt wel een microfoon op zit
 
Jazeker dat kan je gewoon downloaden via de Apple Store, voor zover ik weet Skype wel die ander weet ik niet zeker?
 
Jazeker dat kan je gewoon downloaden via de Apple Store, voor zover ik weet Skype wel die ander weet ik niet zeker?

Moet ik een microfoon voor shazam en skype kopen of een headset en welke bevelen jullie me aan
 
Je kan beter een 32GB of 64GB kopen, dit zijn de nieuwste modellen en hebben betere hardware dan een 8GB en hebben daarom meer mogelijkheden en zijn sneller. Daardoor werken ook een hoop functies niet op de 8GB.
Zo werkt de nieuwste software alleen maar op de 32GB en de 64GB.
Dus voor ongeveer 70 euro meer heb je niet alleen 4x zoveel opslag ruimte maar ook een veel beter apparaat en krijg je er gelijk een microfoon bij in de headset!




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Je kan beter een 32GB of 64GB kopen, dit zijn de nieuwste modellen en hebben betere hardware dan een 8GB en hebben daarom meer mogelijkheden en zijn sneller. Daardoor werken ook een hoop functies niet op de 8GB.
Zo werkt de nieuwste software alleen maar op de 32GB en de 64GB.
Dus voor ongeveer 70 euro meer heb je niet alleen 4x zoveel opslag ruimte maar ook een veel beter apparaat en krijg je er gelijk een microfoon bij in de headset!




:thumb: Het iPod touch Forum.

dus als ik het goed begrijp kan je daar zonder iets te kopen shazam op zetten. en voor skype alleen nog italk te downloaden
 
Ik heb er ook Shazam en Skype op draaien, daar hoef je niks voor te kopen :cool:
En voor Skype heb je ook geen iTalk nodig, die werkt zo prima op mijn iPod touch.




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Ik heb geen iTalk, maar volgens mij is dat net zo'n soort Messenger programma als bijv. MSN.
Wie heeft gezegd dat je iTalk nodig hebt dan?




:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan