Wat is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndreazZz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Berichten
3.553
hallo ik wil bij me thuis een bedraad netwerk aanleggen en zat en beetje te zoeken naar dingen die ik kon gebruiken. ik vond op een website dit weet iemad wat dit is? wamnt ik heb nl. het idee dat je daar gewoon de losse draadjes in kan hangen voor bijv. aan de muur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar waar zijn die kleurtjes op de zijkant dan voor, ik denk nl,. dat dat om de kabel te verbinden is. want waar moet anders de andere stekker in?
 
Ik denk voor als een kabel te kort is dat je ereen andere aan kan doen en dat die in de PC gaat.
 
Volgens mij is dit het onderdeel wat je in een outlet terug vind.
Op kantoor bijv. hebben we in de wandgoot netwerkaansluitingen zitten en volgens mij is dit het onderdeel wat dus in de wandgoot zit.
Aan de andere kant van dit ding zitten de UTP kabels aangesloten (vast) die naar de patch kast leiden.

Groeten Marcel
 
als ik het goed begrijp moet je dus aan de ene kant een gestripte netwerkkabel erin doen en de draadjes vastmaken en dan kan je aan de andere kant een stekker maken naar je pc?
 
als ik het goed begrijp moet je dus aan de ene kant een gestripte netwerkkabel erin doen en de draadjes vastmaken en dan kan je aan de andere kant een stekker maken naar je pc?
Juist ja, dat heb je goed begrepen :)
Ik heb er ff een opengeschroefd voor je, verduidelijkt een heleboel denk ik.
Zijn bij ons wel een ander kleurtje maar het is ook al 10 jaar oud.
1.jpg 2.jpg 3.jpg
I.p.v. een UTP netwerk kun je ook je netwerk aanleggen via de 220Volts wandcontactdozen.


Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Heey bedankt! Ik denk dat ik er een paar ga kopen. En de reden dat ik het niet via het stopcontact doe is omdat ik overal al utp heb liggen, ik moet ze alleen nog met de computer verbinden.
 
Bedankt allemaal voor jullie hulp!
Ik ga het dit weekend ff fiksen.
 
Heb je een dogger om de draden in de outlet te drukken en te knippen.
en de kleuren aan de zijkant zijn de kleuren die in de utp kabel zitten.
je hebt een a en een b aansluiting
let dus goed op hoe je het moet aansluiten.
 
bblythe het is een soort patchpunt waar je 2 pc of meerdere pc kan verbinden met een server of internet.
 
hallo ik wil bij me thuis een bedraad netwerk aanleggen en zat en beetje te zoeken naar dingen die ik kon gebruiken. ik vond op een website dit weet iemad wat dit is? wamnt ik heb nl. het idee dat je daar gewoon de losse draadjes in kan hangen voor bijv. aan de muur

Conozco Everbuying, me gusta!:p
 
Ik wil een tv-toestel te kopen voor mezelf, uit Everbuying vond ik dit. Het is een goede keuze, maar ik wil een goedkopere te vinden, ik heb hulp nodig!
 
@mark5142 maak even een eigen vraag voor jouw onderwerp.
Het inbreken in een ander zijn/haar topic is niet toegestaan bij Helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan