Hoe kan ik real media bestanden op DVD branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulus62

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een aantal real media bestanden (met de extensie .rm) op de harde schijf van mijn laptop. Ik kan deze met de real media player afspelen, maar nu wil ik ze graag op DVD branden. Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Dat ligt er maar net aan.

Als het de bedoeling is de bestanden alleen op de pc te kijken, dan kan je ze gewoon op een dvd branden (data dvd)

Wil je ze ook afspelen in een gewone dvd speler, zal je ze moeten omzetten naar een formaat (.avi .divx, of alleen dvd bestanden, enz) dat de dvd speler kan lezen.
 
branden dvd's

Bedankt Lita,

Maar wat ik mij eigenlijk afvraag is of er software bestaat waarmee je real media files rechtsstreeks kan branden op DVD. Waar ik namelijk bang voor ben is kwaliteitsverlies na bestandsconversie.

Alvast bedankt,

Paul
 
ja als je video hercodeerd verlies je altijd, dat is nou eenmaal inherent aan coderen.
maar als je een goed programma gebruikt zal dat weinig zijn.

probeer goed te antwoorden op vragen van mensen die je helpen
Maar wat ik mij eigenlijk afvraag is of er software bestaat waarmee je real media files rechtsstreeks kan branden op DVD.
dit had je in je eerste post ook al staan en is dus geen (goed) antwoord op de reactie van Lita

maar gezien je volgende zin
Waar ik namelijk bang voor ben is kwaliteitsverlies na bestandsconversie.
ga ik er maar van uit dat je de bestanden om zou willen zetten naar dvd-video bestanden zodat je overal op elke dvd speler je film af kunt spelen.

als je dat wil kan je het beste kijken naar convertXtodvd of dvdflick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan