meerdere dvd bestanden op een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hallo,

ik heb hier enkele films in avi formaat van 700mb groot.
Ik heb er drie omgezet naar dvd en wil nu die drie dvd's op 1 dvd schijfje branden(millieubewust hé. hahaha).
Elk van die bestanden zijn ong.1.3 gb groot.Als ik nu probeer met nero vissionexpress geeft nero de melding dat
de VOB(van de eerste film) bestanden moeten samengevoegd worden zodat het als 1 film word aanzien.
Maar reeds bij de eerste film word het bestand die origineel 1.3gb groot is plots 4.5gb groot waardoor er natuurlijk maar 1 dvd op de compilatie kan??


War doe ik verkeerd of is er een andere manier om verschillende dvd's op 1 schijfje te branden?



Groetjes Jan
 
Ik gebruik daarvoor het gratis DVD Styler: http://www.dvdstyler.de/

het programma openen, de avi's toevoegen die je hebben wilt.
Dan kun je nog een menu maken als je wilt.

Tenslotte maakt het programma er 1 dvd van!
 
bedankt voor de reactie Mrmusic,


Is het alleen mogelijk met de avi's of ook met dvd bestanden want de avi's zijn reeds omgezet naar dvd.
Als die nog eens moeten omgezet worden duurt het wel effe.


Gr. Jan
 
bedankt voor de reactie Mrmusic,


Is het alleen mogelijk met de avi's of ook met dvd bestanden want de avi's zijn reeds omgezet naar dvd.
Als die nog eens moeten omgezet worden duurt het wel effe.


Gr. Jan

Ik doe het met Avi's en valt mee hoor, 3 avi's op 1 dvd incl. branden minuut of 40
 
Hoi,



worden de avi's omgezet naar dvd of worden alleen de avi's ingekaderd in een menu?
Ik vind nog altijd dat een dvd die van een avi komt betere kwaliteit is dan een avi,en zeker wat
betreft de ondertiteling


Gr. Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan