menu in dvd-lap pro (probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooon

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Berichten
138
ik wil meerdere dvd`s op 1 dvd zetten.
nu doe ik dit met dvd-lap pro, heb de dvd`s met vobedit het beeld en geluid gesplitst.
deze ingevoegd in dvd-lap werkt allemaal prima.

heb een menu aangemaakt daar met 5 links naar de 5 films.
maar nu komt het probleem, als ik dit project daan maak en speel de dvd af werken alleen de eerste 3 links maar. de andere 2 links starten de film niet op, hoe kan dit?
ik snap er niks van, heb al eens ge-googled maar kan niks vinden. en zover ik weet heb ik het allemaal goed gedaan.

weet er iemand hoe ik wel 5 links kan maken die wel werken?
 
tja... ik heb geen idee hoe dvd-lap werkt,
maar heb je de werkende links met de niet werkende gematched en gekeken of er verschillende instellingen zijn?
weet je zeker dat het pad van de link bestaat (niet fout getyped of zoiets) ?
is de film waar de link naartoe gaat onbeschadigd of verkeerd gecodeerd?
meer weet ik eigenlijk niet te zeggen.
suc6.
 
dat weet ik wel zeker dat dat allemaal goed is.
heb het verschillende keren gecontroleerd.

zou dvd-lap nier meer linken ondersteunen? (lijkt me zeer sterk)

tja, of weet je meschien een ander programma waarmee ik meerdere dvd`s op 1 dvd kan krijgen?
ik hen nero geprobeerd maar daar loop ik vast, bij de tweede dvd die ik toevoeg houd het op die voegt die als losse tracks toe.
dus worden alle tracks als 1 dvd gezien.
heb TMPGEnc DVD Author 3 with DivX Authoring geprobeerd, die geeft steeds van die wazige fouten aan.
en dan hebben we The FilmMachine en ConvertXtoDvd geprobeerd maar die ondersteunen geen dvd`s.

en dan weet ik het ook niet meer.
en om alle dvd`s weer eerst om te zetten naar avi/mpeg en dan weer met ConvertXtoDvd terug te zetten naar dvd is ook weer zo omslachtig en gigantisch veel werk.
 
Misschien kan het wel met DVDStyler? Ik ken de software zelf niet, maar Helpmij-gebruiker mrmusic kwam met die suggestie in een andere discussiedraad.

Tijs.
 
ik kan ik dvdstyler geen dvd`s toevoegen, hij ziet elke vob als een apparte film.
en doe ik een joined file dan krijg ik steeds deze error:
SCR moves backwards, remultiplex input.
 
Laatst bewerkt:
Dan hoop ik dat iemand anders nog met een suggestie kan komen.

Tijs.
 
Ik denk dat 5 dvd's op 1 dvd schijfje een beetje teveel van het goede is qua ruimte....

Met DVD Styler kan ik wel 3 Avi's naar DVD omzetten en als 1 DVD met menu branden
 
dvd's samenvoegen geeft voor veel progs problemen omdat de bestanden dezelfde namen hebben.

een programma om dvd's samen te voegen zonder hercoderen of wat dan ook = DvdRemakePro
je kan dan ook een menu voor de dvd's zetten
voorbeeld:

2 dvd's : film 1 + film 2
eindresultaat=
1 dvd ter grote van de 2 originelen samen met menu A (kies hier voor film 1 of film 2), dan komt het originele menu van de dvd.


ook kan je met dit prog heel makkelijk delen verwijderen, fbi/brein waarschuwingen of trailers bv
 
DvdRemakePro die had ik ook geprobeerd.
heb daarmee inderdaad een dvd met 5 films erop kunnen maken met menutje erbij.

maar heb hiermee problemen op de dvd-player.
krijg het menu en kan dan een film selecteren, deze speeld hij dan af.
maar kan dan niet meer terug naar de film met de menu-knop op de afstandsbediening.
dan moet ik de dvd er uithalen en er weer opnieuw instoppen, dan krijg ik weer het menu.

dus werkt ook niet vlekkeloos.

het liefste gebruik ik dvd-lap pro, maar begrijp helemaal niet waarom die niet meer als 3 links accepteerd.
de 4e link kan ik aanklikken maar de film speeld niet af, als ik op de pc dan kijk met powerdvd dan zie je wel dat die op de 4e film staat geselecteerd maar hij begint niet te spelen.
raar?
 
Laatst bewerkt:
nieumand bekend met dvd-lap pro?
het moet er wel mee kunnen, maar wat er nu fout is weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan