ion video 2 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
Berichten
2
ik heb ion video 2pc geinstaleerd .
als ik het programma stort gaat het goed tot dat ik een knop ( record b.v.)aanklik. alle knoppen geven het zelfde resultaat
dan geeft programma aan dat het programma elders is geopend en dat dit dient te worden gesloten.
weet iemand hoe dit is op te lossen?
probleem deed zich gelijk na instalatie voor en ik en andere hebben ook een aantal keer de software geinstaleerd,maar zonder
gewenste resultaat
 
ion vdeo 2 pc converter

Wouter 2,

Heb je al een antwoord/oplossing ??
Ik heb n.a.v. je vraag mij aangemeld bij Helpmij.nl- maar je het antwoord nog niet kunnen vinden.
Ik heb nl. hetzelfde probleem
Jan
 
oplossing van probleem

Wouter 2,

Heb je al een antwoord/oplossing ??
Ik heb n.a.v. je vraag mij aangemeld bij Helpmij.nl- maar je het antwoord nog niet kunnen vinden.
Ik heb nl. hetzelfde probleem
Jan

Jan je hebt een montage programma voor video op computer?
via deze haal je de beelden binnen en kan je monteren.
werkt perfect. alleen het geluid viel steeds weg na een paar seconden, dus dat word een mic.er bij houden.
Dus bv pinnaclle opstarten ,opnamebron,instellen analoog,dan komt beeld op je scherm en kun je tekeer gaan
geen beeld of waarschuwing van kabels camera opnieuw starten en dan negeren.

mvrgr wouter2
 
wouter,

verliep de installatie volgens de instructies?
Ik heb gisteren iemand geholpen waarbij de melding kwam "device not found". Opnieuw installeren liep niet als de instructies aangaven. Bleek dat de drivers niet geinstalleerd waren. Kijk eens op de pagina www.ionaudio.com/video2pc. Ook hier werkten de instructies niet helemaal zoals beschreven. Maar het filetje met de drivers heb ik in C:\program files\ion gezet en via "start-configuratie-hardware" heb ik de drivers geinstalleerd.
succes.
 
@th0rg1l

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust worden gelaten. Deze stamt al uit 2010.
Wordt voorzien van een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan