Audio dvd willekeurig afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josieboy

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
39
Beste Forum mensen,

Ik heb een uitgebreide cd-collectie en deze heb ik allemaal naar mp3 verwerkt. Nu wil ik deze mp3-tjes op 1 dvd zetten, zodat tijdens een feestje geen cd's hoef te vervangen. Ik heb nero gebruikt en dat ging prima alle mp3-tjes staan op de dvd. Alleen met afspelen sorteert mijn dvd-speler de mp3-tjes automatisch op alfabet. Dus dan krijg ik 1 hele cd (19 nummers) AC/DC achter elkaar voordat er iets anders langskomt. Dit is niet ideaal. Ik heb de volgorde waarin ik de nummers brand veranderd, maar de dvd-speler zet ze toch gewoon weer op alfabetische volgorde. Hoe kan ik alle muziek willekeurig afspelen met mijn dvd speler. De enige oplossing die ik bedacht heb is de titels van de mp3tjes zo aan te passen dat ik handmatig een volgorde creëer. Dit kost wel heel veel tijd. Weet iemand een programma of een oplossing?

Alvast bedankt,

Groetjes Joost
 
Volgens mij zoek je de oplossing op de verkeerde locatie.............. ?
Een 'beetje' speler heeft een knop die het mogelijk maakt 'random' te spelen.
Als jouw speler er niet één is die je bij 2 pakken koffie kado hebt gekregen zal zo'n randomfunctie vast wel aanwezig zijn.
 
Ik heb een dvd-recorder, die ook dvd's afspeelt. De Sony RDR HX925 heb ik (2006 dacht ik). Het ligt dus aan mijn dvd-recorder en niet aan het branden van dvd's. Ik dacht misschien dat je een soort menu moet branden op de dvd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan