haperend geluid na branden van dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie25

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2008
Berichten
15
hallo,

ik heb een avi film omgezet naar dvd bestand dat ging goed het geluid is dan ook goed, nu heb ik de film gebrand op dvd met nero 8 en als ik de dvd in de speler doe dan heb ik haperend geluid alsof iemand het geluidsknopje aan en uit zet, heeft iemand een tip??? het gaat dus fout tijdens het branden lijkt mij

gr bas
 
Brand eens op de laagste snelheid / in ieder geval niet sneller dan 4x.

Ik neem aan dat je binnen Nero het volgende hebt gedaan:

DVD-video, nieuw en vervolgens sleep je de video_ts en de audio_ts van het rechter deelvenster naar links?
 
Laatst bewerkt:
hallo,

ik brand op 2.4 hoger of lager kan niet ik kan geen andere snelheid selecteren

gr bas
 
Zonder de bestanden te kunnen bekijken / ermee te kunnen klungelen is het hiervandaan een beetje lastig in te schatten waar het probleem precies zit.
Enige dat ik je kan adviseren is het proberen te branden met andere brandsoftware.
 
oke weet je toevallig geschikte software die ik ergens kan downloaden?

bas
 
oke dat ga ik proberen, wil nog even toevoegen dat de dvd die ik gebrand heb in de dvd speler dus een haperend geluid geeft ook in een andere dvd speler maar als ik de dvd weer in de pc afspeel dan is het geluid wel goed , misschien kun je hier wat mee

gr bas
 
brandt je op een RW ?? probeer eens een gewoon schijfje.
welk merk gebruik je ?? toevallig net een nieuwe spindel gekocht ??
 
hallo, nee brand niet op een rw, ik gebruik imation schijfjes dit was de laatste van de spindel de rest ging goed heb net een andere film geprobeerd die wel goed is, misschien is er iets tijdens het converteren fout gegaan ik zou het anders ook niet weten, in iedergeval bedankt voor de reacties gr bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan