Van meerdere foto's één foto maken in photoshop 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArieKanarie

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2010
Berichten
13
Goedenavond,

Om maar direct met de deur in huis te vallen, ik ben niet echt thuis met photoshop, maar hoop hier een antwoord te vinden op mijn probleem.
Zelf heb ik al een tijdje Adobe photoshop 7 maar doe daar eigenlijk niet veel mee.
Maar nu heb ik een probleem waar ik zelf niet meer uitkom.

Om een pagina te vullen van een advertentiewebsite moet ik foto's plaatsen.
Maar ik kan maar vier foto's plaatsen bij de advertentie.
Het probleem is echter dat ik nu tien foto's heb om te plaatsen.
Dus eigenlijk zoek ik een mannier om van vier foto's 1 foto te maken.
Dus dat ik een voorbeeld heb die in vieren is gedeeld en waarop je dus vier (of meerdere) kleine afbeeldingen ziet.
Nu ben ik al aan het zoeken geweest hoe dat zou moeten lukken, maar zoals gezegd, ik ben helemaal niet thuis in dit programma en kan dus de oplossing niet vinden.

Ik hoop dus dat er iemand is die mij kan/wil vertellen op welke wijze ik dus van een paar foto's 1 bestandje (1 foto) kan maken.

Hopende op een reactie van een forumbezoeker, met vriendelijke groet en alvast hartelijk bedankt.

Arie
 
Open een foto in Photoshop.
In Photoshop heb je ergens de mogelijkheid om je canvas te vergroten, doe dit zo dat er meerdere foto's bij passen.
Open vervolgens de overige foto's en m.b.v. kopieeren en plakken kun je ze toevoegen aan het (vergrootte) canvas.

Groeten Marcel
 
Open een foto in Photoshop.
In Photoshop heb je ergens de mogelijkheid om je canvas te vergroten, doe dit zo dat er meerdere foto's bij passen.
Open vervolgens de overige foto's en m.b.v. kopieeren en plakken kun je ze toevoegen aan het (vergrootte) canvas.

Groeten Marcel

Hoi Marcel,

na wat tobben en proberen is het mij gelukt.

Bedankt voor je hulp.

groet,

Arie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan