Geel uitroepteken maar wel verbinding met internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bevertje11

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Berichten
50
Hallo mensen,

Ik heb het volgende probleem:

Als ik mijn computer opstart is er nog geen probleem maar naar 10 minuten valt het internet voor 20 seconden weg, mijn msn valt dan dus uit, dan gebeuren er verschillend 2 dingen:

of, msn doet het weer maar er staat dat ik geen verbinding heb, internet doet het dan ook gewoon.

of, msn geeft deze 2 problemen aan: Iets met mijn DNS server, en iets met verkeerde firewall instellingen?!

En dat uitvallen van het internet gebeurt soms heel vaak en soms bijna niet, maar het gebeurt wel altijd, heel irritant dus!

Weet iemand misschien hoe ik mijn internet uitval kan oplossen? Als jullie nog informatie nodig hebben zeggen jullie het maar ;)!

Mvg,

B.
 
Gebruik je een netwerkkabel of is je verbinding draadlos?:rolleyes:
 
ik gebruik een netwerk kabel maar ik heb ook draadloos internet voor bijv. mijn wii
 
Ik denk je hebt al eens je router opnieuw opgestart. Je moet proberen te achterhalen of je deze problemen alleen op de computer via het netwerkkabel hebt of ook aan de draadloze kant (dus bij de Wii).

Ik vermoedt dat de draadloze kant het goed doet. Indien ook niet moet je het probleem in de router zoeken en je kan eventueel de firmware bijwerken.

Kan je een ander netwerkkabel gebruiken om te kijken of het een kabelprobleem is?

Kan je een ander netwerkkaart plaatsen of bijplaatsen en kijken of het dan beter is?

Hoe oud is je computer? Kan je voor het gemaak tijdelijk een ander computer via een netwerkkabel aansluiten om te kijken of het een probleem is met je computer?:thumb:
 
Als ik met mijn mobiel via WIFI dus op het draadloze internet van de router zit valt hij idd nooit uit.

Eigelijk is het probleem nu gewoon dat moet internet heel de tijd uitvalt oor 10 seconden en daarna weer automatisch verbinding maakt.

Ik kan idd proberen om een andere netwerk kabel te proberen, dus dat zal ik ff kijken of ik dat kan regelen.

Dat netwerkkaart dingetje snap ik niet echt, kan iemand mij daar misschien meer over uileggen?

Mijn computer is van 2008, en helaas kan ik niet zo een andere computer regelen:(.
 
AVG Antvirus ?

Zo ja, schakel die eens uit. Blijft het probleem dan bestaan ?
 
Ik kan op het moment niet op de computer waar het over gaat maar zodra ik erop kan ga ik heb uitproberen met die antivirus enzo:thumb:!

En ik heb microsoft security essentials ;),
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan